Vil ikke Grød og mos!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Rsa

Hej...

Som overskriften lyder sig, strejker min datter for tiden på grød og mos, hun gider det simpelthen ikke, men gider godt rugbrød og andre ting hun sel kan sidde med.

Ved godt det er en fase, men går fuldstændig ned på morgenmad, da jeg ikke har nogen idé om, hvad jeg der kan tilbyde hende, som hun selv kan sidde med.

Hun får pt. lidt frugt og en kop modermælkseratstning (hun er 8 måneder) og får tilbudt grød, men vender hovedet hver gang.

Det gør mig ikke noget og jeg er ikke urolig for, at hun nok skal tage det til sig, som hun har brug for, da hun sover fint om natten osv.

Men mangler lidt inspiration til, hvad jeg kan tilbyde hende om morgenen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Lone Jakobsen

er det alle slags grød hun afviser? jeg tænker på ting som øllebrød, hirsegrød, havregrød osv?

hvad med et stykke groft brød, fx. med leverpostej eller smøreost?

Anmeld

1. september 2011

kirsti

Jeg ville da bare give hende rugbrøds hapser til morgen når hun er vand til det i forvejen!

Anmeld

1. september 2011

Rsa

Jep, det var også rugbrødshapsere jeg havde i tankerne, at det fremover bliver serveret til morgenmad...

Hun har indtil for 2 uger siden spist alt grød - øllebrød, quinuoa, spelt, hirse, flerekorns blandinger osv. Absolut ikke kræsen!Men hun vil absolut ikke den konsistens mere...

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.