Opstart i dagpleje/vuggestue i morgen - hvor mange er vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

LinLin

Babymor2010 skriver:

Hej piger 

Jeg har set i et par tråde, at vi er nogle der skal sende vores guldklumper ud i opstart i både dagpleje og vuggestue i morgen - men hvor mange er vi der skal starte i morgen?

Jeg melder mig som den første - Isabella starter i vuggestue i morgen  

Adam starter i dag i vuggestue... Han skal gå i den samme institution som David startede i for en måned siden (vi er lige flyttet) - jeg ville gerne gå et ½ år mere med ham herhjemme  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

trunte24

Viggo skal også starte i Vuggestur i dag.

Vi var på besøg i tirsdags 1½ timer, så regner med vi skal være der sammen fra 9-12/13 stykker i dag.

Imorgen skal han så prøve at være alene der oppe i 45-60 min!

Håber det går godt hos alle

- Line -

Anmeld

1. september 2011

sarahb

vi starter op mandag, da jeg ikke vil stare op torsdag, fredag og så weekend. Så vi tager tørnen på mandag. med 2 børn!!!! En i børnehave og en i vuggestue

Anmeld

1. september 2011

Mikkel's mor <3

Mikkel har været i dp idag for første gang, han var der i en time selv.. og det var bare gået super godt

Anmeld

1. september 2011

Valle81

Jeg har afleveret Anton kl 0815:0)

Han løb ind og legede med Mikkel med det samme.

Han er startet ved Winni, som jeg gik i mødregruppe med. Hun passer også hendes søn Mikkel hjemme, så Anton kender hende og ham og hjemmet rigtig godt, så det er nemt at starte op for ham:0) Der er ikke så meget fremmed over det:0)

Jeg skal hente ham igen her ved 1130 tiden:0) Hun ville ringe hvis der er det mindste - men det er der ikke:0) Min trold har mod på livet:0)

Får sikkert en drøn træt dreng hjem der sover laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid til middag;0)

Håber alle i andre har en super opstart

Christina, som ikke helt ved hvad jeg skal med al den tid. Arthur sover og jeg har ryddet op:0) Men husker at nyde det - for de sidste 4 1/2 måned siden Arthur kom til verdenen har jeg godt nok være spændt for:0)

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

Så fik vi også startet op her til morgen 

Det gik super godt, og Isabella var nysgerrig - og legede sågar med de andre børn. Der var lidt pyleri, da en af de andre drenge begyndte at græde, men ellers havde hun mod på livet! 

Vi var der en 1½ times tid - og hun havde slet ikke tid til mor eller far  Der var en af de andre børn som legede med noget, som Isabella godt ville have fat i, men den anden pige hev fat i Isabella - og Isabella skælte hende ud og møvede sig videre 

Nu sover hun godt 

Hvordan er det gået med jeres guldklumper? 

P.s Jeg havde ellers ønsket snevejr, men har i stedet valgt at give jer højbelagt solskinsvejr, håber i nyder det gode vejr 

Anmeld

1. september 2011

Koen.

Lærke er os startet i dag, 16 1/2 mdr gammel og det gik bare rigtig godt Hun var glad for DP moren og legede så godt med de andre børn Vi kom hjem kl 10.15 og nu her kl 11.00 sov hun som en sten, det er hååååårdt at starte op

Anmeld

1. september 2011

FamilenStorm

Babymor2010 skriver:

Hej piger 

Jeg har set i et par tråde, at vi er nogle der skal sende vores guldklumper ud i opstart i både dagpleje og vuggestue i morgen - men hvor mange er vi der skal starte i morgen?

Jeg melder mig som den første - Isabella starter i vuggestue i morgen  

Vores lille Alberte startede også i DP i dag.. Vi var på besøg i tirsdags i et par timer, som gik super godt, så i dag har hun været der alene i 1 1/2 time og det gik bare SUPER godt, til trods for at vi har haft en laaaaang nat, med næsten igen søvn..

Men der var bare ingen ting at mærke, så det var en dejlig oplevelse..

I morgen skal vi i legestue for 1. gang, så det bliver lidt spændene, hvad hun siger til det..

Håber i andre har haft en lige så dejlig oplevelse

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

Tanja. skriver:

Lærke er os startet i dag, 16 1/2 mdr gammel og det gik bare rigtig godt Hun var glad for DP moren og legede så godt med de andre børn Vi kom hjem kl 10.15 og nu her kl 11.00 sov hun som en sten, det er hååååårdt at starte op

Haha ja, vi var også hjemme omkring ved 10-tiden, hvor vi lagde hende = hun sover endnu 

Anmeld

1. september 2011

Koen.

Babymor2010 skriver:

Haha ja, vi var også hjemme omkring ved 10-tiden, hvor vi lagde hende = hun sover endnu 

ih hihi det er skøøønt Det er rigtig godt til dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.