Så er det DP start i morgen:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Valle81

Ja så oprinder dagen hvor anton skal starte i dagpleje I morgen kl 8 Efter 17 mdr og 4 dage hjemme hos mor begynder et nyt kapitel

Det bliver hårdt men også spændende. Glæder mig over de oplevelser han skal have og til alene tiden jeg skal have med Arthur:

Han skal starte hos en fra mødregruppen, altså mødrene Så han kender hende og er vant til at komme i hendes hjem Det bliver så godt

Knus fra en spændt mor
Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

bøgelund

Valle81 skriver:

Ja så oprinder dagen hvor anton skal starte i dagpleje I morgen kl 8 Efter 17 mdr og 4 dage hjemme hos mor begynder et nyt kapitel

Det bliver hårdt men også spændende. Glæder mig over de oplevelser han skal have og til alene tiden jeg skal have med Arthur:

Han skal starte hos en fra mødregruppen, altså mødrene Så han kender hende og er vant til at komme i hendes hjem Det bliver så godt

Knus fra en spændt mor
Christina

nej hvor spændende.. det bliver dejligt for ham at komme ud og lege med nogle andre børn.. 

Rigtig god dag til Anton, og mor imorgen..  

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

Valle81 skriver:

Knus fra en spændt mor
Christina

Hvor bliver det spændende søde...  Det skal nok gå.. Det er altid spændende når ens barn skal starte op et nyt sted... Glæder mig til at høre meget mere om det... 

Anmeld

31. august 2011

Koen.

Held og lykke ja vi har jo os første DP dag i morgen

Anmeld

31. august 2011

Clisolka

Valle81 skriver:

Knus fra en spændt mor
Christina

Hvor spændende 

Ja, vi har også opstart i morgen - blot i vuggestue 

Anmeld

31. august 2011

Fru.Mäes <3

Held og lykke Starter osse i dagpleje i morgen! Synes det er HERRE hårdt at han allerede skal ud og passes!!!!

Anmeld

31. august 2011

Valle81

bøgelund skriver:

nej hvor spændende.. det bliver dejligt for ham at komme ud og lege med nogle andre børn.. 

Rigtig god dag til Anton, og mor imorgen..  

Tak

Han kommer til at elske det, og jeg går jo hjemme på barsel med Arthur, så kan give ham fri når jeg lyster osv

Anmeld

31. august 2011

bøgelund

Valle81 skriver:

Tak

Han kommer til at elske det, og jeg går jo hjemme på barsel med Arthur, så kan give ham fri når jeg lyster osv

tror da os dig og Arthur får glæde af at få lidt tid alene sammen.. som du har haft med de andre.  

i kan jo netop selv planlægge dagen, så længe du går hjemme..  

Anmeld

31. august 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Åhh hvor er det spændene

Glæder mig til at læse om hvordan det hele er gået

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

31. august 2011

Valle81

Felix's Mor <3 skriver:

Held og lykke Starter osse i dagpleje i morgen! Synes det er HERRE hårdt at han allerede skal ud og passes!!!!

Jeg synes bestemt heller ikke det ds sjovt, men for at vores hverdag kan hænge lidt bedre sammen og for at Arthur kan få lidt mor alene tid er det nødvendigt.

Håber i får en god opstar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.