Søger baby bøjler i træ.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.851 visninger
33 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Mauser.

Hej kvinder ..

Efter laaang tids kiggen efter baby bøjler OPGIVER JEG !!

Så ligger du inde med baby bøjler i træ du vil sælge, med eller uden farve er ligegyldigt så skriv for gulds skyld !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

rimor

Mulleunge skriver:

Hej kvinder ..

Efter laaang tids kiggen efter baby bøjler OPGIVER JEG !!

Så ligger du inde med baby bøjler i træ du vil sælge, med eller uden farve er ligegyldigt så skriv for gulds skyld !

Jeg har nogle som jeg selv har lavet i stand....betrukket med stof i pigefaver. Kan evt. sende billeder hvis du er int.

Anmeld

31. august 2011

spj

Du kan købe træ bøjler til børn i IKEA.

Anmeld

31. august 2011

Fenja09

Jeg har heller ikke kunne finde bøjler, men så faldt jeg over nogle en dag jeg var ude at handle i Fakta. Ved selvfølgelig ikke om det er din stil og om de stadig har dem, men det er ikke længe siden jeg købte.

/Fenja (40+0)

Anmeld

31. august 2011

Palaja

Du kan også få nogle i Tiger 

Anmeld

31. august 2011

Isabella_mor

jeg har godtnok en hel stak, men de er i plastic som jeg gladeligt giver væk... 

Anmeld

31. august 2011

Mauser.

rimor skriver:

Jeg har nogle som jeg selv har lavet i stand....betrukket med stof i pigefaver. Kan evt. sende billeder hvis du er int.

Send gerne billeder .. (:

Anmeld

31. august 2011

Mauser.

isabellamor skriver:

jeg har godtnok en hel stak, men de er i plastic som jeg gladeligt giver væk... 

Det var sødt af dig (; men jeg skal have dem hængende fremme til min piges kjoler, så ville gerne have nogle fine nogle.

Anmeld

31. august 2011

Mauser.

Fenja09 skriver:

Jeg har heller ikke kunne finde bøjler, men så faldt jeg over nogle en dag jeg var ude at handle i Fakta. Ved selvfølgelig ikke om det er din stil og om de stadig har dem, men det er ikke længe siden jeg købte.

/Fenja (40+0)

Jeg vil kigge søde (; jeg er desperat efterhånden, bliver snart sur altså nu er det altså nu for dit vedkommende, KOM SÅ !

Anmeld

31. august 2011

Mauser.

Palaja skriver:

Du kan også få nogle i Tiger 

Der har jeg ellers kigget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.