Tænker på den her mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke om det hører det rigtige sted hen, men nu er det her.

Jeg har en rigtig skøn kæreste som jeg snart skal giftes med, men nu er den her mand dukket op.

Jeg mødte manden for fire-fem år siden i forbindelse med en behandling (fysio). Og allerede den gang blev jeg lidt lun på ham. Han er ca. 10-15 år ældre. Nå men jeg var hos fysio nogle gange. Han så mig jo næsten nøgen. Der gik et par år før jeg igen havde behov for at komme der igen.

Jeg har så ikke været afsted i et par år, men den anden dag dukkede han så op. Kan ikke lige fortælle i hvilken forbindelse da nogen måske så kan gætte hvem jeg er. Men jeg kan sige så meget at jeg de næste fire-fem måneder vil komme til at se ham flere gange i løbet af ugen. Jeg ved ikke om jeg er forkert på den, men er jeg nok. Men synes jeg har lagt mærke til at han kigger lidt når vi er i samme rum. Det er sikkert mine følelser der spiller mig et puds, fordi jeg altid har været en slags lun på ham. Synes han er smadder sød.

Jeg kunne aldrig finde på at gøre noget, jeg elsker min kæreste, men kan alligevel ikke lade være med at tænke over hvordan det måske ville være.

Ville egentlig ikke noget med dette indlæg. Havde bare brug for at komme ud med de følelser jeg går rundt med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

DitteFisk

Jeg tror faktisk slet ikke det er usundt at have det sådan det er et lille crush der gør dig lidt blød i knæene når i kigger på hinanden, og så længe det kun er dét, så er det jo harmløst. Jeg tror du skal tage det som lidt ekstra kryderi til dit liv

Du siger jo at du elsker din mand og ikke kunne drømme om at lave noget, så hvorfor ikke lade dig selv være lidt små-kulret

Jeg tror vi kvinder har det svært med sådan nogle følelser fordi vi så fluks tror at der er knas i vores eget forhold, men det er ikke altid tilfældet.

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Jeg tror faktisk slet ikke det er usundt at have det sådan det er et lille crush der gør dig lidt blød i knæene når i kigger på hinanden, og så længe det kun er dét, så er det jo harmløst. Jeg tror du skal tage det som lidt ekstra kryderi til dit liv

Du siger jo at du elsker din mand og ikke kunne drømme om at lave noget, så hvorfor ikke lade dig selv være lidt små-kulret

Jeg tror vi kvinder har det svært med sådan nogle følelser fordi vi så fluks tror at der er knas i vores eget forhold, men det er ikke altid tilfældet.

Ja du har jo nok helt ret i det. Og et eller andet sted er det da dejligt med sådan en hemmelig crush. Men har følt rigtig dårlig samvittighed overfor kæresten, netop fordi jeg føler det er forkert. Jeg ved jeg ikke vil kunne drømme om at gøre noget, men tænk hvis han en dag ville, ville jeg så kunne sige nej. Sådan nogle tanker har meldt sig.

Men så ville man jo have gjort sådan noget for længe siden.

Når man nu har været sammen med sin mand i mange år, så kan man nok heller ikke undgå en gang imellem at opleve at en anden mand gør en blød i knæene, især også fordi han er en helt anden type end ham jeg har.

Anmeld

31. august 2011

DitteFisk

Anonym skriver:

Ja du har jo nok helt ret i det. Og et eller andet sted er det da dejligt med sådan en hemmelig crush. Men har følt rigtig dårlig samvittighed overfor kæresten, netop fordi jeg føler det er forkert. Jeg ved jeg ikke vil kunne drømme om at gøre noget, men tænk hvis han en dag ville, ville jeg så kunne sige nej. Sådan nogle tanker har meldt sig.

Men så ville man jo have gjort sådan noget for længe siden.

Når man nu har været sammen med sin mand i mange år, så kan man nok heller ikke undgå en gang imellem at opleve at en anden mand gør en blød i knæene, især også fordi han er en helt anden type end ham jeg har.

Jeg tror bare at du skal tage din lækre varme følelse med hjem og så bruge den af på manden derhjemme Altså få appetit ude, spise hjemme. Hvis du kan gøre det, så kan du også med god samvittighed kigge ham i øjnene og mene det når du fortæller dig selv at du GODT ville kunne modstå hvis ham den anden prøvede på noget. For nok kigge, ikke røre

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Jeg tror bare at du skal tage din lækre varme følelse med hjem og så bruge den af på manden derhjemme Altså få appetit ude, spise hjemme. Hvis du kan gøre det, så kan du også med god samvittighed kigge ham i øjnene og mene det når du fortæller dig selv at du GODT ville kunne modstå hvis ham den anden prøvede på noget. For nok kigge, ikke røre

Ja saml appetit ude og spis hjemme.

Har lagt mærke til at i de perioder jeg synes det hele køre godt men er sådan lidt det samme hele tiden, dukker der lige en mand op fra fortiden. Men det er heldigvis længe siden.

Men ham her er bare så mums. Men kunne ikke drømme om at gøre noget, for jeg ved hvor dårligt jeg ville have det med mig selv, men også hvad det ville ødelægge for begge.

Men hey drømme må man jo gerne når ingen ved hvad det er om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.