Ved ikke om det hører det rigtige sted hen, men nu er det her.
Jeg har en rigtig skøn kæreste som jeg snart skal giftes med, men nu er den her mand dukket op.
Jeg mødte manden for fire-fem år siden i forbindelse med en behandling (fysio). Og allerede den gang blev jeg lidt lun på ham. Han er ca. 10-15 år ældre. Nå men jeg var hos fysio nogle gange. Han så mig jo næsten nøgen. Der gik et par år før jeg igen havde behov for at komme der igen.
Jeg har så ikke været afsted i et par år, men den anden dag dukkede han så op. Kan ikke lige fortælle i hvilken forbindelse da nogen måske så kan gætte hvem jeg er. Men jeg kan sige så meget at jeg de næste fire-fem måneder vil komme til at se ham flere gange i løbet af ugen. Jeg ved ikke om jeg er forkert på den, men er jeg nok. Men synes jeg har lagt mærke til at han kigger lidt når vi er i samme rum. Det er sikkert mine følelser der spiller mig et puds, fordi jeg altid har været en slags lun på ham. Synes han er smadder sød.
Jeg kunne aldrig finde på at gøre noget, jeg elsker min kæreste, men kan alligevel ikke lade være med at tænke over hvordan det måske ville være.
Ville egentlig ikke noget med dette indlæg. Havde bare brug for at komme ud med de følelser jeg går rundt med.
Anmeld