Øhh ny nan1??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Anonym trådstarter

Ved i om der er noget anderledes ved den nye "NAN1 -pro" som den så fint hedder udover at den er 200 gram mindre?? Det er vel samme indhold ikke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Ved i om der er noget anderledes ved den nye "NAN1 -pro" som den så fint hedder udover at den er 200 gram mindre?? Det er vel samme indhold ikke??

Det har noget med mdr. at gør.. Mere ved jeg ikke..

Nan pro 2 er fra 6 mdr.

Nan pro 3 er fra 12 mdr.

Har ikke set den nye Nan pro 1 endnu..

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Det har noget med mdr. at gør.. Mere ved jeg ikke..

Nan pro 2 er fra 6 mdr.

Nan pro 3 er fra 12 mdr.

Har ikke set den nye Nan pro 1 endnu..

Men så er det bare som før?  Der var nan2 da også fra 6 måneder ikke?? Eller var det vist ikke 4 måneder...
Synes bare det underlig de ikke skriver noget om det.. Men har bare købt nan1 som normalt.. man må vel regne med indholdet er det samme..

Anmeld

31. august 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Men så er det bare som før?  Der var nan2 da også fra 6 måneder ikke?? Eller var det vist ikke 4 måneder...
Synes bare det underlig de ikke skriver noget om det.. Men har bare købt nan1 som normalt.. man må vel regne med indholdet er det samme..

Nan 2 var fra 4 mdr. og Nan 3 var fra 9 mdr.

Fik ikke selv en ordentlig forklaring da jeg snakkede med dem, men hun sagde i telefonen, at Nan pro 3 nu er en juniormælk.. Og da min datter er 10 mdr. - skulle jeg bruge Nan pro 2.. De laver ikke det "gamle" nan mere.. Dog sælger butikkerne vist ud af det..

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Nan 2 var fra 4 mdr. og Nan 3 var fra 9 mdr.

Fik ikke selv en ordentlig forklaring da jeg snakkede med dem, men hun sagde i telefonen, at Nan pro 3 nu er en juniormælk.. Og da min datter er 10 mdr. - skulle jeg bruge Nan pro 2.. De laver ikke det "gamle" nan mere.. Dog sælger butikkerne vist ud af det..

Men min datter er 6 måneder og jeg fik afvide af min SP at jeg ikke skulle skifte til NAN2  Det burde jeg vel??

Anmeld

31. august 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Men min datter er 6 måneder og jeg fik afvide af min SP at jeg ikke skulle skifte til NAN2  Det burde jeg vel??

Altså på pakkerne står der Nan pro 2 fra 6 mdr. og hende i telefonen sagde at pga min datter er 10 mdr. - skulle hun have Nan pro 2 fra 6 mdr. istedet fra Nan pro 3, som nu er fra 12 mdr.

Men er faktisk skuffet over firmaet ikke har lavet en pressemeddelse eller noget..

Tror jeg ringer til dem imorgen - og forklar dem om baby.dk og alle mødrene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.