Billedspam af min datter <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.728 visninger
20 svar
0 synes godt om
31. august 2011

wamse

Synes lige jeg vil vise, hvor stor og dejlig min skønne datter er efterhånden. Det hele går så stærkt, og hun er fantastisk interesseret i omgivelserne, og vil vide noget om alt  Så her er de nyeste af min "baby" 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Nettemor

hvor er hun da bare lækker

Anmeld

31. august 2011

B&J

Ihh altså søde Hun er altså bare så dejlig/smuk en pige...

sikke en masse fyre der kommer hjem til jer til den tid

Anmeld

31. august 2011

wamse

nettemor skriver:

hvor er hun da bare lækker

Tusind tak 

Anmeld

31. august 2011

wamse

B&J skriver:

Ihh altså søde Hun er altså bare så dejlig/smuk en pige...

sikke en masse fyre der kommer hjem til jer til den tid

Mange tak søde 

Hun snakker meget om kærester lige nu, og tror måske hun har set for meget tv, for hun fortalte mig, at hun godt vidste hvordan man kunne finde en kæreste.....man fandt da bare en på nettet, for det havde hun set i fjernsynet 

Anmeld

31. august 2011

B&J

wamse skriver:

Mange tak søde 

Hun snakker meget om kærester lige nu, og tror måske hun har set for meget tv, for hun fortalte mig, at hun godt vidste hvordan man kunne finde en kæreste.....man fandt da bare en på nettet, for det havde hun set i fjernsynet 

hihihihi nej hvor så fedt sagt

ja hun er klar til den tid hvis man ikke finder en på skolen jamen så findes internettet hihihihh..

lige til en sang til konfirmationen

Anmeld

31. august 2011

tasha33

ih hvor er hun bare skøn og blevet stor. kan godt se at der kommer til rende mange fyre efter hende, kan være du til den tid skal sætte træk nummer op.

Anmeld

31. august 2011

wamse

tasha33 skriver:

ih hvor er hun bare skøn og blevet stor. kan godt se at der kommer til rende mange fyre efter hende, kan være du til den tid skal sætte træk nummer op.

Hun er bare skudt helt vildt i vejret det sidste års tid, hun er i en 122/128 i længden i tøjet, men stadig en smal pige  Håber i har det godt søde 

Anmeld

1. september 2011

Leneur

Hun er da også en lækker steg....

Dejligt at det går så godt for hende.

Anmeld

1. september 2011

Lisbeth85

wamse skriver:

Synes lige jeg vil vise, hvor stor og dejlig min skønne datter er efterhånden. Det hele går så stærkt, og hun er fantastisk interesseret i omgivelserne, og vil vide noget om alt  Så her er de nyeste af min "baby" 

Sikke en lækker steg.. og nårh ja, din datter ser da også rigtig sød ud

Hi hi... Hun ser ud til at være en rigtig sød pige, og jeg er sikker på, at hun nok skal klare det hele godt, når hun har så sej en mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.