Molo jakker hvordan er de i str - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.198 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Sildefisk

overvejer regbuen til sønnen som er 2,5 bruger 92 i molos bluser og 98 i fx småfolk og hummel.

dog har jeg lidt en mistanke til at molo generelt er lidt stort i det?

den skulle dog gerne kunne passe hele vinteren han blir 3 til marts.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

maria_wlt

Min søn er samme størresle (selvom han kun er 20 mdr) Jeg ville nok købe en 92.. Synes de er lidt store i størrelserne

Anmeld

31. august 2011

Sildefisk

maria_wt skriver:

Min søn er samme størresle (selvom han kun er 20 mdr) Jeg ville nok købe en 92.. Synes de er lidt store i størrelserne

tak for svar, ja de må være til den store side- i al fald i bluserne

Anmeld

31. august 2011

Svenne

myr81 skriver:

Min søn er 16 mdr. og måske endda lidt lille af sin alder. Jeg har købt jakken i 92. Den er da lidt stor i det, men han ville sagtens kunne bruge den allerede fra nu af. Så jeg tror egentligt, at den er meget alderssvarende - altså str. 2 år.

Anmeld

31. august 2011

Sildefisk

Svenne skriver:

Min søn er 16 mdr. og måske endda lidt lille af sin alder. Jeg har købt jakken i 92. Den er da lidt stor i det, men han ville sagtens kunne bruge den allerede fra nu af. Så jeg tror egentligt, at den er meget alderssvarende - altså str. 2 år.

Tak for dit svar, er det regnbuen du har købt? synes den er så fin

Anmeld

31. august 2011

Svenne

myr81 skriver:

Tak for dit svar, er det regnbuen du har købt? synes den er så fin

Den er super flot!! Jeg har købt flyverdragten i regnbue - og så jakken i turkis. Den er også rigtig flot!! Og ikke mindst super lækker kvalitet!!

Anmeld

31. august 2011

Klumpe-dumpe

myr81 skriver:

Hej søde.

Jeg tror en 92ér bliver for lille til M. Jeg har lige tagget dig på et foto på face, der kan du se M i sin 92ér. og hun er slet ikke oppe i de str. som din M.

Knus og kram

Anmeld

31. august 2011

Sildefisk

Svenne skriver:

Den er super flot!! Jeg har købt flyverdragten i regnbue - og så jakken i turkis. Den er også rigtig flot!! Og ikke mindst super lækker kvalitet!!

ih altså jeg må jo have den så 

Anmeld

31. august 2011

Svenne

Jeg kan da anbefale hjemmesiden www.victorsverden.com, hvor jeg har handlet. De har Molo overtøjet billigere end and andre. Jeg kan se, at f.eks. jakken i regnbuefarver sælger hun til 850 kr.

Anmeld

31. august 2011

Sildefisk

Rose <3 skriver:

Hej søde.

Jeg tror en 92ér bliver for lille til M. Jeg har lige tagget dig på et foto på face, der kan du se M i sin 92ér. og hun er slet ikke oppe i de str. som din M.

Knus og kram

ok tak søde, det er lidt svært. For M´s bluser i molo str 92 passer han nemlig - de er endda lidt til den store side, tilgengæld er han oppe i 98-104 i fx småfolk

Håber i har det godt ellers, stort knus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.