Fri efter æo??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. august 2011

DreamChild

Jeg er faktiske lidt forvirret over de forskellige informationer jeg har læst mig til i skejby´s information om ivf.

Mit spørgsmål lyder, efter at man har fået lagt et æg op, holder man så fri fra arbejde i nogle dage?? Har man ondt?

Et sted har jeg læst man bare skal gøre som man altid har gjort, og et andet at man skal holde fri 2-3 dage efter oplægningen... Hvad har i gjort???

Jeg skal have lagt et æg op på mandag, hvis alt går vel. Og jeg ville jo godt lige forberede min arbejdsgiver, så han ved hvad han har med at gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

foto på lærred

DreamChild skriver:

Jeg er faktiske lidt forvirret over de forskellige informationer jeg har læst mig til i skejby´s information om ivf.

Mit spørgsmål lyder, efter at man har fået lagt et æg op, holder man så fri fra arbejde i nogle dage?? Har man ondt?

Et sted har jeg læst man bare skal gøre som man altid har gjort, og et andet at man skal holde fri 2-3 dage efter oplægningen... Hvad har i gjort???

Jeg skal have lagt et æg op på mandag, hvis alt går vel. Og jeg ville jo godt lige forberede min arbejdsgiver, så han ved hvad han har med at gøre.

Du kan få en paragraf 56, så får din arbejdsgiver refunderet for dit fravær - Det kan være det er det du tænker på?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, dåb-og fødselsdags invitationer

Anmeld

31. august 2011

DreamChild

Nej det har jeg allerede

Det jeg gerne vil vide, er om man holder nogle dage fri efter oplægningen, eller om man bare skal gøre som man plejer. Vil jo ikke ende med at jeg ringer om morgenen efter ÆO for at melde mig syg, for så har min chef jo ikke en jordisk chance for at indkalde xtra hjælp. Så er det jo bedst at han ved det på forhånd

Anmeld

31. august 2011

Wimmie

DreamChild skriver:

Jeg tror det er forskelligt om man tager fri eller ej; det er noget man selv dømmer om man har brug for.

Selve ægoplægningen gør ikke ondt overhovedet - ægudtagningen er dét der gør nas, og der anbefales det at man i hvert fald tager fri samme dag - også pga. morfinen

ÆO var piece of cake

Anmeld

31. august 2011

DreamChild

Det er mærkeligt at det er forskelligt, hvad de mener man skal gøre. Sålænge det ikke gør ondt, så skulle der vel heller ikke være noget problem i at tage på arbejde dagen efter

Anmeld

31. august 2011

foto på lærred

DreamChild skriver:

Det er mærkeligt at det er forskelligt, hvad de mener man skal gøre. Sålænge det ikke gør ondt, så skulle der vel heller ikke være noget problem i at tage på arbejde dagen efter

Jeg tror for nogle er det mere det psykiske i det. At de selv føler at det vil gøre chancen for at blive gravide er større. Andre igen synes det gør dem "skøre", bare at sidde der hjemme og vil hellere i gang med det de plejer. Personligt tror jeg ikke - hvis ikke man har et arbejde der er meget fysisk hårdt- at det gør en forskel på graviditetschancen om man gør det ene eller det andet.

Håber I bliver gravide i første hug.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder og indbydelser.

Anmeld

31. august 2011

Wimmie

foto på lærred skriver:

Jeg tror for nogle er det mere det psykiske i det. At de selv føler at det vil gøre chancen for at blive gravide er større. Andre igen synes det gør dem "skøre", bare at sidde der hjemme og vil hellere i gang med det de plejer. Personligt tror jeg ikke - hvis ikke man har et arbejde der er meget fysisk hårdt- at det gør en forskel på graviditetschancen om man gør det ene eller det andet.

Håber I bliver gravide i første hug.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder og indbydelser.

Jeg ved ikke om stress kan påvirke, men selve dét at arbejde/bevæge sig gør ingen forskel på hvorvidt ægget sætter sig fast eller ej.

Jeg tog på arbejde og lavede de normale ting - havde dog stadig en del smerter efter ÆU og en træls overstimulering i hormonfasen, så alt blev gjort i et lidt mere roligt tempo

Anmeld

31. august 2011

ønskebørn74

foto på lærred skriver:

Du kan få en paragraf 56, så får din arbejdsgiver refunderet for dit fravær - Det kan være det er det du tænker på?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, dåb-og fødselsdags invitationer

Jeg er sygemeldt indtil BP... Har ufattelig ondt efter ægudtagningen... Min venstre æggestok flytter sig når de tager ægene ud... AVS... Men det er det hele værd når det lykkedes!!!!!

Anmeld

31. august 2011

foto på lærred

Wimmie skriver:

Jeg ved ikke om stress kan påvirke, men selve dét at arbejde/bevæge sig gør ingen forskel på hvorvidt ægget sætter sig fast eller ej.

Jeg tog på arbejde og lavede de normale ting - havde dog stadig en del smerter efter ÆU og en træls overstimulering i hormonfasen, så alt blev gjort i et lidt mere roligt tempo

Enig

Anmeld

31. august 2011

foto på lærred

ønskebarn74 skriver:

Jeg er sygemeldt indtil BP... Har ufattelig ondt efter ægudtagningen... Min venstre æggestok flytter sig når de tager ægene ud... AVS... Men det er det hele værd når det lykkedes!!!!!

AV AV ... Jeg håber der snart er gevinst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.