Rød numse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.107 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. august 2011

MLT

Hej alle sammen
Jeg håber lige på, at nogle af jer, kan hjælpe mig med, at huske navnet på en creme.
Min datter på snart 7 måneder, er begyndt at få rigtig rød numse, og det er begyndt at blive til et sår nærmest .. Man kan høre og mærke på hende, at hun har rigtig ondt! Forståeligt.... I hendes vuggestue, siger det, at det sker for mange børn, når de er ved at få tænder.. De nævnte en creme, som man skulle smørre på, som kommer til at ligge ud over det røde område (lidt ligesom huden gør), så det ikke svir, når der kommer tis og sådan i... Ved I, hvad cremen hedder? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

FrkLarsen

EmmaJosephine skriver:

Hej alle sammen
Jeg håber lige på, at nogle af jer, kan hjælpe mig med, at huske navnet på en creme.
Min datter på snart 7 måneder, er begyndt at få rigtig rød numse, og det er begyndt at blive til et sår nærmest .. Man kan høre og mærke på hende, at hun har rigtig ondt! Forståeligt.... I hendes vuggestue, siger det, at det sker for mange børn, når de er ved at få tænder.. De nævnte en creme, som man skulle smørre på, som kommer til at ligge ud over det røde område (lidt ligesom huden gør), så det ikke svir, når der kommer tis og sådan i... Ved I, hvad cremen hedder? 

Inotyol?

Zink salve? 

Anmeld

31. august 2011

Halløjsa

Vi bruger Inotyol salve fra apoteket, det er en tjæresalve der ligger en hinde på måsen, den er super god.. Har en pige med mælkeallergi, og det er den eneste salve der hjælper..

Anmeld

31. august 2011

MLT

babytwins skriver:

Vi bruger Inotyol salve fra apoteket, det er en tjæresalve der ligger en hinde på måsen, den er super god.. Har en pige med mælkeallergi, og det er den eneste salve der hjælper..

Det er den jeg tænker på!! Tak.. 

Anmeld

31. august 2011

MLT

FrkLarsen skriver:

Inotyol?

Zink salve? 

Det er Inotyol, ja! Tak.. Ved du, om man kan få det i Bilka?

Anmeld

31. august 2011

*A*

EmmaJosephine skriver:

Det er Inotyol, ja! Tak.. Ved du, om man kan få det i Bilka?

Ja, hvis der er et apotek i Bilka. Det er der i "vores" i Tilst

Anmeld

31. august 2011

foto på lærred

Vi bruger Idotyl, den er god

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager og invitationer

...

Så lige efterfølgende du havde fået svar

Anmeld

31. august 2011

MLT

foto på lærred skriver:

Vi bruger Idotyl, den er god

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager og invitationer

...

Så lige efterfølgende du havde fået svar

Men tak alligevel

Anmeld

31. august 2011

snøvsen

Den creme hjalp ikke på vores datter, når hun havde rød numse. Men et godt gammelt husmor råd gjorde, nemlig kogte koldvandsklude.

Anmeld

31. august 2011

MLT

snøvsen skriver:

Den creme hjalp ikke på vores datter, når hun havde rød numse. Men et godt gammelt husmor råd gjorde, nemlig kogte koldvandsklude.

Og hvad vil det sige? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.