Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja vi skal ha tarteletter i morgen til forret men hvad skal vi ha til hovedret ?
Det skal ikke være noget med fisk, svinekød eller hakket oksekød
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øhm .. En eller anden gammeldags ret Oksesteg f.eks. :b
Maja_4000 skriver: Øhm .. En eller anden gammeldags ret Oksesteg f.eks. :b
Taak, det var en rigtig god idé
nettemor skriver: er det nogen speciel anledning?og hvilket fyld i tarteletterne?
er det nogen speciel anledning?og hvilket fyld i tarteletterne?
Nææ det er bare for hyggens skyld
Det er høns i asparges
morethanperfect skriver: Nææ det er bare for hyggens skyld Det er høns i asparges
nettemor skriver: hvis det ikke lige havde været med høns havde jeg nok foreslået fyldt kalkun, men kan være i synes det bliver for meget fjerkræ ellers så flødekartofler og noget oksesteg eller kogt skinke nammenam!
hvis det ikke lige havde været med høns havde jeg nok foreslået fyldt kalkun, men kan være i synes det bliver for meget fjerkræ ellers så flødekartofler og noget oksesteg eller kogt skinke nammenam!
Skinke er svinekød Heheh
Men ja , God idé med oksesteg og flødekartofler !
morethanperfect skriver: Skinke er svinekød Heheh Men ja , God idé med oksesteg og flødekartofler !
nettemor skriver: ja men var ikke sikker på om det også var hakket svinekød. kan du da ikke lide svinekød?? men en slags oksesteg eller evt okse bøffer
ja men var ikke sikker på om det også var hakket svinekød. kan du da ikke lide svinekød?? men en slags oksesteg eller evt okse bøffer
Nåå , Hehe nej .. Syns det smager virkelig meget af grisestald .. Desværre ! For før hen ELSKEDE jeg flæskesteg ..
Tror det blir det .. Flødekartofler i hvert fald MUM !
morethanperfect skriver: Nåå , Hehe nej .. Syns det smager virkelig meget af grisestald .. Desværre ! For før hen ELSKEDE jeg flæskesteg .. Tror det blir det .. Flødekartofler i hvert fald MUM !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128