Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle
Så blev det vores tur! Benjamin blev døbt i søndags og vi havde en fantastisk dag. Fældede en tåre flere gange
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
super gode billeder!
syntes jeg kendte kirken, og var så lige inde og se hvor du boede, og jo havde skam ret i mit kirke gæt hehe
lidt sjovt!
emsaroto skriver: super gode billeder! syntes jeg kendte kirken, og var så lige inde og se hvor du boede, og jo havde skam ret i mit kirke gæt hehe lidt sjovt!
Jeg kommer oprindeligt fra Viborg, så har faktisk kun set kirken i forbindelsen med dåben. Og synes den var rigtig fin
camillakrath skriver: Jeg kommer oprindeligt fra Viborg, så har faktisk kun set kirken i forbindelsen med dåben. Og synes den var rigtig fin
jeg kommer fra vejle hehe
og har kun set den pga en konfirmation hehemen jeg synes den er meget genkendelig
Æv, jeg var så stolt Men sådan kan det gå
camillakrath skriver: Hej alle Så blev det vores tur! Benjamin blev døbt i søndags og vi havde en fantastisk dag. Fældede en tåre flere gange
Jakob'sMor skriver: Super gode billeder
Super gode billeder
tusind tak
Stort tillykke med dåben, det ser ud til at have været en dejlig dag
Jeg tudede da Daniel fik sit navn, syntes det var så stort at det nu var helt officielt
Fantastiske billeder, hvor er han fin! og hvor er du bare en steg!
Kæmpe tillykke med hans flotte navn & dåben ..
Nessie skriver: Stort tillykke med dåben, det ser ud til at have været en dejlig dag Jeg tudede da Daniel fik sit navn, syntes det var så stort at det nu var helt officielt
Nemlig. Jeg synes det var så stort at vi var kommet så lang. Kiggede tilbage på den hårde start og sådan.
Det er bare en kæmpe oplevelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128