Pletblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. januar 2009

3rollinger

Det er "store foededag" i Spanien idag. Har en veninde der foeder en lille dreng idag, og en anden der har tegnbloedning. Hun har termin i starten af februar men har haft en kompliceret graviditet og kan godt foede foer.

Er der nogen af jer der har haft tegnbloedning i slutningen af graviditet og hvad betoed det for jer. Jeg mener, var det tegn paa at foedsel var gaaet i gang eller meget naert forestaaende?

Jeg har jo foedselsdag idag og har arrangeret toesetur imorgen, og det vil hun jo noedig gaa glip af. Hun traenger til det efter at have ligget i 3-4 mdr og soerget for at holde bebsen inde i maven.

Knus
Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2009

jolu

Jeg havde en større tegnblødning om morgenen, og fødte kl. 23.45 om aftenen.

Anmeld

15. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Trine Spanien skriver:

Det er "store foededag" i Spanien idag. Har en veninde der foeder en lille dreng idag, og en anden der har tegnbloedning. Hun har termin i starten af februar men har haft en kompliceret graviditet og kan godt foede foer.

Er der nogen af jer der har haft tegnbloedning i slutningen af graviditet og hvad betoed det for jer. Jeg mener, var det tegn paa at foedsel var gaaet i gang eller meget naert forestaaende?

Jeg har jo foedselsdag idag og har arrangeret toesetur imorgen, og det vil hun jo noedig gaa glip af. Hun traenger til det efter at have ligget i 3-4 mdr og soerget for at holde bebsen inde i maven.

Knus
Trine

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN Håber du får en fortsat god dag.

Første gang jeg fødte havde jeg ikke tegnblødning, der startede fødslen bare med at vandet gik, og så blev jeg sat igang 1½ døgn efter.

Anden gang fik jeg tegnblødning et par timer efter den første ve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.