Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mut skriver: Mmh, mums Kan man godt undlade hasselnødder og valnødder? Kan nemlig ikke lide de to slags
Mmh, mums Kan man godt undlade hasselnødder og valnødder? Kan nemlig ikke lide de to slags
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nettemor skriver: ja da det bestemmer man jo heldigvis selv. jeg har også nogle gange kommet kun valnødder i. eller du kan prøve med mandler hvis det er mere dig. men du kunne også bare droppe nødderne og så bare lidt mere chokolade
ja da det bestemmer man jo heldigvis selv. jeg har også nogle gange kommet kun valnødder i. eller du kan prøve med mandler hvis det er mere dig. men du kunne også bare droppe nødderne og så bare lidt mere chokolade
Så tager jeg mandler i i stedet for, dem kan jeg sagtens lide ..glæder mig til at bage dem
Obs no.1! Når jeg mener keramikform er det i muffinsstørrelse!
Obs no. 2! De er ikke videre gode som kolde - som alm tørre muffins - meen supe gode som varme! mums!
Mut skriver: Så tager jeg mandler i i stedet for, dem kan jeg sagtens lide ..glæder mig til at bage dem
nettemor skriver: kan jeg godt forstå. og gi gerne tilbagemelding om manden var tilfreds
kan jeg godt forstå. og gi gerne tilbagemelding om manden var tilfreds
Det skal jeg nok huske
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128