Slanke mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Anonym trådstarter

Hvad ville i anbefale ? - ville vildt gerne tabe mig 9kg inden december ! - har født for 5mdr siden.

Morgenmad ?

Middagsmad ?

Aftensmad ?

Hvor meget motion skal man dyrke om dagen ? - gerne med bette på slæb ?

kom friiisk piger !!råd mig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

SjeBets

Anonym skriver:

Hvad ville i anbefale ? - ville vildt gerne tabe mig 9kg inden december ! - har født for 5mdr siden.

Morgenmad ?

Middagsmad ?

Aftensmad ?

Hvor meget motion skal man dyrke om dagen ? - gerne med bette på slæb ?

kom friiisk piger !!råd mig ?

et godt tip, www.madital.dk der vil den udregne hvor meget du har brug for på en dag for at tabe x antal kilo, jeghar selv tabt omkring 50 kilo derinde 

og det er en gratis side 

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

et godt tip, www.madital.dk der vil den udregne hvor meget du har brug for på en dag for at tabe x antal kilo, jeghar selv tabt omkring 50 kilo derinde 

og det er en gratis side 

1000 tak

hva spiste du så for at tabe dig det ?

Anmeld

31. august 2011

SjeBets

Anonym skriver:

1000 tak

hva spiste du så for at tabe dig det ?

jamen jeg undgik pasta, ris, kartofler og hvidt mel så vidt muligt, jeg levede meget af grønsager, og kød/fugl/fisk. Og så var jeg i motions center 3-4 gange i ugen. 

Generel lagde jeg bare min kost vaner noget om, men følte på daværende tidspunkt ikke jge savnede noget, det gjordet det nemt at tabe de mange kilo. 

Og ja droppede chokolade og sodavant fuldstændig, tog 14 dage uden sukker. et helvede, men da jeg var på den anden side, savnede jeg det ikke mere, og har stadig ikke trang til chokolade på nogen måder, smager da på det til tider men det med at sluge en masse fordi jeg følter jeg træner til det, det er slut 

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

jamen jeg undgik pasta, ris, kartofler og hvidt mel så vidt muligt, jeg levede meget af grønsager, og kød/fugl/fisk. Og så var jeg i motions center 3-4 gange i ugen. 

Generel lagde jeg bare min kost vaner noget om, men følte på daværende tidspunkt ikke jge savnede noget, det gjordet det nemt at tabe de mange kilo. 

Og ja droppede chokolade og sodavant fuldstændig, tog 14 dage uden sukker. et helvede, men da jeg var på den anden side, savnede jeg det ikke mere, og har stadig ikke trang til chokolade på nogen måder, smager da på det til tider men det med at sluge en masse fordi jeg følter jeg træner til det, det er slut 

puha lang kamp for and sig . 3-4gange om ugen i et træningscenter kan jeg slet ikk pga den bette

Anmeld

31. august 2011

SjeBets

Anonym skriver:

puha lang kamp for and sig . 3-4gange om ugen i et træningscenter kan jeg slet ikk pga den bette

nogle centre har børne rum, og jeg jobbede i et kultur center med fitness center, så jeg havde masser af mulighed. 

Men altså alt motion er jo godt, Wii ´en bruger jeg, med det der balance bræt, og skal have fat i det nye med hende fra The biggest looser, og jeg har sjippetov, og hullaring og alt det hjemme, og hvis det er et lilel barn, så en babyjogger er en go ide. det er bare med at finde muligheder for muligheder er der rigtig mange af, man skal bare se dem

Det som det kræver er at man indtager MINDRE kcal end man forbruger. og ved motion kan man forbrænde nogle af de der kcal... 

Anmeld

31. august 2011

Sofia

Står i nogenlunde samme situation. Jeg vil gerne tage 6 kilo inden midten af november og fødte midt i marts. Jeg bruger madlog og kan varmt anbefale det! Der kan du indtaste den vægt du har nu og den du gerne vil ned på, og så skriver den hvor mange kj du må spise om dagen. Deruover skal du logge den mad ind du spiser om dagen så du er sikker på ikke at spise for meget!

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Står i nogenlunde samme situation. Jeg vil gerne tage 6 kilo inden midten af november og fødte midt i marts. Jeg bruger madlog og kan varmt anbefale det! Der kan du indtaste den vægt du har nu og den du gerne vil ned på, og så skriver den hvor mange kj du må spise om dagen. Deruover skal du logge den mad ind du spiser om dagen så du er sikker på ikke at spise for meget!

kan man være gratis medlem af den

Anmeld

31. august 2011

Sofia

kan man være gratis medlem af den

Nej det koster 100 kr. for 10 uger - men det er også LANGT bedre end madital synes jeg. Og synes 100 kr. er billegt hvis det betyder at jeg på de 10 uger taber mig 5 kilo :-)

Anmeld

31. august 2011

SjeBets

Sofia skriver:

Nej det koster 100 kr. for 10 uger - men det er også LANGT bedre end madital synes jeg. Og synes 100 kr. er billegt hvis det betyder at jeg på de 10 uger taber mig 5 kilo :-)

Må jeg spørge om hvordan den er bedre ? 

jeg har været bruger af begge to? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.