Jeg tuder lidt i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

metski83

Mulleunge skriver:

Har i prøvet med de æg. løsningstest ? eller ville jeg da snakke med lægen, da i efterhånden har forsøgt i et stykke tid nu, i kan evt få din kærestes sæd tjekket og du kan få en scanning som viser hvordan dine æg er ? held og lykke

Nej for vi hygger hver anden dag, så det er ingen grund til at bruge de tests.

Nu vil jeg høre hvad lægen siger, for mange vil jo ikke undersøge før efter et år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Mauser.

metski83 skriver:

Nej for vi hygger hver anden dag, så det er ingen grund til at bruge de tests.

Nu vil jeg høre hvad lægen siger, for mange vil jo ikke undersøge før efter et år.

det gjorde vi også i starten her, men i følge min læge, skulle vi holde os fra hinanden fra mens indtil man får positiv æg. løsningstest og når den så er positiv så sexe dagen derpå og de efterfølgende 2 dage, så burde den ikke kunne gå galt, det virkede her med det samme.

Anmeld

31. august 2011

ønskebørn74

metski83 skriver:

Jeg tuder lidt i dag, fordi vi nu skal igang med at prøve med at blive gravide - 8. forsøg.

Syntes der er gået længe nu, og er bange for der ikke sker noget.

For første gang siden p pille stop i januar (Har taget p piller i 10 år), var min mens regelmæssig denne måned.

Vil egentlig bare gerne være gravid, men det er åbenbart ikke så lige til.

så er lidt trist.

KÆMPE KRAMMER SØDE!!!!

OG SOM DU SIGER TIL MIG.. DET SKAL NOK KOMME!!!!

Anmeld

31. august 2011

metski83

ønskebarn74 skriver:

KÆMPE KRAMMER SØDE!!!!

OG SOM DU SIGER TIL MIG.. DET SKAL NOK KOMME!!!!

Tak skal du have, hvor er du sød

Vi må krydse fingre for at det snart kommer.

Jeg var hos lægen med noget andet i dag, og spurgte hende. Men hun mente det slet ikke var sikkert jeg have haft ægløsning endnu, da min mens ikke havde været regelmæssig. Første måned den var regelmæssig var denne her gang, hvor jeg så alligevel fik mens.

Men hun sagde at hvis det gik mig på, kunne vi få det undersøgt, om det hele var ok hos os begge. Men det tror jeg ikke jeg helt mentalt er klar på endnu. Vi skal igang med 8 måned, og hun sagde også normalt undersøgte man det efter et år.

Og så råede hun mig til at tabe mig, det vidste jeg kom. Og når ferien er slut på mandag skal det være.

Men åh ja, du kender alle de dumme tanker man har i sit hoved. Man ønsker sig det så brændende.

Anmeld

31. august 2011

metski83

Mulleunge skriver:

det gjorde vi også i starten her, men i følge min læge, skulle vi holde os fra hinanden fra mens indtil man får positiv æg. løsningstest og når den så er positiv så sexe dagen derpå og de efterfølgende 2 dage, så burde den ikke kunne gå galt, det virkede her med det samme.

Jeg var hos lægen med noget andet i dag, og spurgte hende. Men hun mente det slet ikke var sikkert jeg have haft ægløsning endnu, da min mens ikke havde været regelmæssig. Første måned den var regelmæssig var denne her gang, hvor jeg så alligevel fik mens.

Men hun sagde at hvis det gik mig på, kunne vi få det undersøgt, om det hele var ok hos os begge. Men det tror jeg ikke jeg helt mentalt er klar på endnu. Vi skal igang med 8 måned, og hun sagde også normalt undersøgte man det efter et år.

Anmeld

31. august 2011

Masig

metski83 skriver:

Jeg tuder lidt i dag, fordi vi nu skal igang med at prøve med at blive gravide - 8. forsøg.

Syntes der er gået længe nu, og er bange for der ikke sker noget.

For første gang siden p pille stop i januar (Har taget p piller i 10 år), var min mens regelmæssig denne måned.

Vil egentlig bare gerne være gravid, men det er åbenbart ikke så lige til.

så er lidt trist.

Vi er igang med 9. forsøg nu og har heller ikke haft nogen positiv teste endnu

Det er bare super hårdt når alle andre omkring en allerede har været gravide og har fået deres barn, mens vi stadig kæmper for bare at få en positiv test...

Vi ahr fået undersøgt sæd samt fået en hsg for at tjekke passage gennem æggeledere og begge dele er i topform... Og så forstår man jo ikke hvorfor der ikke sker noget... Man finder hele tiden nogle andre ting der måske kan være årsag til det...

Er også ved at blive sindssyg over at der ikke snart sker noget, mens alle mine venner hele tiden spørger om jeg ikke vil se deres nye baby eller passe deres børn osv osv...

Men synes godt du kan nævne det for lægen nu. Vi blev henvist til undersøgelse allerede efter 6 mdr...

Anmeld

31. august 2011

frk-stoltze

metski83 skriver:

syntes også bare det er så uretfærdigt dem der blier gravide, og det ikke er planlagt, mens vi andre kæmper.

Jeg skal til læge med noget andet i dag, og vil prøve at nævne det.

Lyder som en go ide du kan jo gi en opdate på hva læge siger til det

Anmeld

31. august 2011

metski83

frk-stoltze skriver:

Lyder som en go ide du kan jo gi en opdate på hva læge siger til det

Lægen mente det slet ikke var sikkert jeg have haft ægløsning endnu, da min mens ikke havde været regelmæssig. Første måned den var regelmæssig var denne her gang, hvor jeg så alligevel fik mens.

Men hun sagde at hvis det gik mig på, kunne vi få det undersøgt, om det hele var ok hos os begge. Men det tror jeg ikke jeg helt mentalt er klar på endnu. Vi skal igang med 8 måned, og hun sagde også normalt undersøgte man det efter et år. Og at 80% blev gravide indenfor et år, og 90% efter to år.

Og så råede hun mig til at tabe mig, det vidste jeg kom. Og når ferien er slut på mandag skal det være.

Så håber hvis der er noget, at det er mig, så der kan gøres noget, og det ikke er min kæreste, og hans sæd ikke virker eller noget.

Anmeld

31. august 2011

metski83

Masig skriver:

Vi er igang med 9. forsøg nu og har heller ikke haft nogen positiv teste endnu

Det er bare super hårdt når alle andre omkring en allerede har været gravide og har fået deres barn, mens vi stadig kæmper for bare at få en positiv test...

Vi ahr fået undersøgt sæd samt fået en hsg for at tjekke passage gennem æggeledere og begge dele er i topform... Og så forstår man jo ikke hvorfor der ikke sker noget... Man finder hele tiden nogle andre ting der måske kan være årsag til det...

Er også ved at blive sindssyg over at der ikke snart sker noget, mens alle mine venner hele tiden spørger om jeg ikke vil se deres nye baby eller passe deres børn osv osv...

Men synes godt du kan nævne det for lægen nu. Vi blev henvist til undersøgelse allerede efter 6 mdr...

Lægen mente det slet ikke var sikkert jeg have haft ægløsning endnu, da min mens ikke havde været regelmæssig. Første måned den var regelmæssig var denne her gang, hvor jeg så alligevel fik mens.

Håber  bare hvis det er, at det er mig der er noget galt med, og ikke min kæreste. Tænk hvis hans sæd ikke virkede.

Men som du siger, det er bare så frustrerende at høre og se andre gravide. Rart med en der kan sætte sig in i ens situation.

Anmeld

31. august 2011

Mauser.

metski83 skriver:

Ja okay, men tænker bare at du måske ville slappe mere af hvis du nu fik bekræftet at det hele var som det nu engang skulle være altså (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.