Pomp de Lux !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. august 2011

GUSO

Altså.. En eller anden venlig sjæl herinde lagde efterårs/ vinter katalog link... Hmm nu er mit dankort 1400 lettere og lillefisens klædeskab snart såååå meget federe.. Skulle virkelig beherske mig syntes virkelig jeg kunne have købt hele kataloget!! Andre svage sjæle??
Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

L.J.L

GUSO skriver:

Altså.. En eller anden venlig sjæl herinde lagde efterårs/ vinter katalog link... Hmm nu er mit dankort 1400 lettere og lillefisens klædeskab snart såååå meget federe.. Skulle virkelig beherske mig syntes virkelig jeg kunne have købt hele kataloget!! Andre svage sjæle??
Camilla

åh gud, hvor jeg elsker dere nye kollektion til drenge, jeg må da liiiiige bruge bare en lille bitte smule moneter derinde

UPS!

Anmeld

1. september 2011

matryoshka

GUSO skriver:

Camilla

Jeg har også fået brugt lidt over 1400 kr. Haha! De har så meget lækkert tøj, og det er jo mega billigt. Fik også brugt en hel masse, noget mere, på sommer kollektionen og vi er så glade for tøjet, hun passer det stadigvæk.

Anmeld

1. september 2011

GUSO

L.J.L skriver:

åh gud, hvor jeg elsker dere nye kollektion til drenge, jeg må da liiiiige bruge bare en lille bitte smule moneter derinde

UPS!

Syntes også bare de har det sødeste tøj, har en lille pige, og det var virkelig begrænsningens kunst der blev sar på prøve..

Anmeld

1. september 2011

GUSO

matryoshka skriver:

Jeg har også fået brugt lidt over 1400 kr. Haha! De har så meget lækkert tøj, og det er jo mega billigt. Fik også brugt en hel masse, noget mere, på sommer kollektionen og vi er så glade for tøjet, hun passer det stadigvæk.

Har også hørt meget godt om det, det er første gang jeg handler der da min pige kun er 1 1/2 år, og lidt lille i det..

Anmeld

1. september 2011

maria_wlt

Elsker det møj 

Plyndret deres webside da de kørte udsalg...( 1800 kr)

Men jeg fik godt nok også MEGET...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.