Tigerspring 4 mdr. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.219 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. august 2011

mortil4dejligepiger

Åh, sidder her og er lidt ked. Min dejlige, lille pige har haft nogle ture de sidste dage, hvor hun har været så ked af det I dag var hun glad hele formiddagen og sov godt. Men her i eftermiddag kunne jeg bare ikke få hende til at sove og hun græd og græd! Hun havde en lille time, hvor hun storgræd! Sådan rigtig meget og hvor tårerne sprøjtede! :'-( Til sidst faldt hun i søvn i mine arme. Hun blev beroliget da jeg sang for hende. Så synd! Og nu er jeg bare lidt trist Tænker om det kan være udviklingstrin og hvordan I oplevede trinnet omkring 4 mdr.'s alderen?Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Clisolka

mortil4dejligepiger skriver:

Åh, sidder her og er lidt ked. Min dejlige, lille pige har haft nogle ture de sidste dage, hvor hun har været så ked af det I dag var hun glad hele formiddagen og sov godt. Men her i eftermiddag kunne jeg bare ikke få hende til at sove og hun græd og græd! Hun havde en lille time, hvor hun storgræd! Sådan rigtig meget og hvor tårerne sprøjtede! :'-( Til sidst faldt hun i søvn i mine arme. Hun blev beroliget da jeg sang for hende. Så synd! Og nu er jeg bare lidt trist Tænker om det kan være udviklingstrin og hvordan I oplevede trinnet omkring 4 mdr.'s alderen?Knus

Hmmmm, jeg kan ikke engang huske hvordan Isabella var ved sit 4-måneders spring. Men generelt var hun ret ked af det lige så snart kl. slog 16 og resten af aftenen. Jeg kan se at jeg har skrevet, at hun havde en fase, hvor hun ikke ville spise ret meget (igen) 

Anmeld

30. august 2011

_-Kathrine-_

mortil4dejligepiger skriver:

Sådan nogle dage havde vi i sidste uge...! Jeg troede seriøst at en djævel havde spist min søn, for sådan har jeg bare aldrig oplevet ham...! Det er heldigvis gået over nu og jeg har fået min glade baby igen
Mener der er et 19 ugers spring...! Håber det går hurtigt over...! Her gik der en lille uges tid...

Anmeld

7. september 2011

mortil4dejligepiger

Tak for Jeres svar . Har ikke fået svaret tidligere - jeg har pludselig INGEN tid for mig selv. Tigeren har stadig fat i lillepigen .

Hendes humør er blevet meget bedre igen . Men hun er stadig SÅ svær at få til at sove om dagen. Hun sover nu og det tog næsten EN HEL TIME at få hende til at falde i søvn.

Og så er hun ikke glad for at underholde sig selv for meget. Hun vil helst være på armen eller have jeg sidder hos hende og leger.

Håber tigeren snart sniger sig væk igen og hun bliver gladere for at ligge selv og at falde i søvn. Jeg når jo ingenting! Men heldigvis nyder hende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.