Molo flyverdragt små eller store i størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.361 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Jibbe

Tja inden jeg begiver mig ud i at give aaaaalt for mange penge for en Molo flyverdragt så vil jeg lige høre om de er små eller store i størrelserne. Er i tvivl om Frej skal have str 80 eller 86.
Vi har en brugt Reima liggende i str 86 men den er aaaalt for stor endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

bullerbassen

Syntes at have hørt de ikke er til den lille side , men er ikke sikker...

Anmeld

30. august 2011

Jibbe

bullerbassen skriver:

Syntes at have hørt de ikke er til den lille side , men er ikke sikker...

Ok tak Lotte. Jeg synes godt nok det er svært at finde ud af det med overtøj og sko osv... I hans normale tøj passer han str. 86 pånær i bukser hvor han stadig er i str 80. Men Reima dragten er bare alt for stor. Og er bange for at str 80 vil blive for lille inden han rigtig skal bruge den, men han kan jo heller ikke tumle rundt i noget der er for stort.
Tja måske et luksusproblem, men hvis jeg køber en molo (brugt) så skal den altså også gerne holde det meste, hvis ikke hele vinteren.

Anmeld

30. august 2011

bullerbassen

Jibbe skriver:

Ok tak Lotte. Jeg synes godt nok det er svært at finde ud af det med overtøj og sko osv... I hans normale tøj passer han str. 86 pånær i bukser hvor han stadig er i str 80. Men Reima dragten er bare alt for stor. Og er bange for at str 80 vil blive for lille inden han rigtig skal bruge den, men han kan jo heller ikke tumle rundt i noget der er for stort.
Tja måske et luksusproblem, men hvis jeg køber en molo (brugt) så skal den altså også gerne holde det meste, hvis ikke hele vinteren.

Ja det er ikke nemt - Den jeg har købt til Silas er str 92 og når jeg kikker på den ser den meget stor ud til ham.

Skal have den prøvet på - en god tommel finger regel er når han har den på skal du tage fat i stoffet ved skulderne og der skal være en god håndfuld. Så skulle den kunne passe en sæson.

Det er ihvertilfald det de anbefaler i butikkerne..

Men tror du ikke han kan bruge den du har str 86 ??

Anmeld

30. august 2011

Jibbe

bullerbassen skriver:

Ja det er ikke nemt - Den jeg har købt til Silas er str 92 og når jeg kikker på den ser den meget stor ud til ham.

Skal have den prøvet på - en god tommel finger regel er når han har den på skal du tage fat i stoffet ved skulderne og der skal være en god håndfuld. Så skulle den kunne passe en sæson.

Det er ihvertilfald det de anbefaler i butikkerne..

Men tror du ikke han kan bruge den du har str 86 ??

Jo det er nok bare mit shoppegen der er ved at tage over Jeg kan også vente en måneds tid, til han faktisk skal bruge den og så se... Haha jeg er bare helt vild med Molos flyverdragter og leder vidst efter en undskyldning for at købe en

Anmeld

30. august 2011

bullerbassen

Jibbe skriver:

Jo det er nok bare mit shoppegen der er ved at tage over Jeg kan også vente en måneds tid, til han faktisk skal bruge den og så se... Haha jeg er bare helt vild med Molos flyverdragter og leder vidst efter en undskyldning for at købe en

ha ha Altså  havde også fat i den stribede i ønske børn Aghhh den er så FED...

Anmeld

30. august 2011

twinboys

Jibbe skriver:

Tja inden jeg begiver mig ud i at give aaaaalt for mange penge for en Molo flyverdragt så vil jeg lige høre om de er små eller store i størrelserne. Er i tvivl om Frej skal have str 80 eller 86.
Vi har en brugt Reima liggende i str 86 men den er aaaalt for stor endnu.

De er store i str.

I love MOLO

Anmeld

30. august 2011

Jibbe

bullerbassen skriver:

ha ha Altså  havde også fat i den stribede i ønske børn Aghhh den er så FED...

Uh det er jo bare lige i Hjørring. Så kan man jo prøve den på! Det er også den jeg gerne vil have den er så fed selvom Lars kaldte den en klovnedragt

Anmeld

30. august 2011

Jibbe

twinboys skriver:

De er store i str.

I love MOLO

Hehe ja deres overtøj er godt nok lækkert! Mon ikke Frej render rundt i en lille stribet molo flyverdragt om en måneds tid

Anmeld

31. august 2011

twinboys

Jibbe skriver:

Hehe ja deres overtøj er godt nok lækkert! Mon ikke Frej render rundt i en lille stribet molo flyverdragt om en måneds tid

Nej først om 2 mdr... smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.