Når far aflyser aftaler :S (halv langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Nej gør jeg heller ikke. Jeg synes bare den der interesse der kun er halv, ikke er okay. Også fordi min egen mor var der kun når hun gad, og har taget hårdt på mig, og ønsker jeg ikke for min søn

det er rigtig synd for barnet ja, men sådan er det desværre idag.. den der ikke er bopælsforælder kan faktisk gøre som det passer den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

det er rigtig synd for barnet ja, men sådan er det desværre idag.. den der ikke er bopælsforælder kan faktisk gøre som det passer den..

Det er sq ikke okay men det må jeg vel bare finde mig i

Anmeld

30. august 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Det er sq ikke okay men det må jeg vel bare finde mig i

nææh, men sådan er det desværre.. :/

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

nææh, men sådan er det desværre.. :/

Ikke nok med at man står alene med sit lille vidunder så skal man også kæmpe med faderen

Anmeld

30. august 2011

-Sigrid-

Jeg er ked af det går sådan for dig, det er da godtnok træls :/ 

Kan ikke hjælpe dig, men kan da sige at han lyder uretfærdig og meget uinteresseret 

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg er ked af det går sådan for dig, det er da godtnok træls :/ 

Kan ikke hjælpe dig, men kan da sige at han lyder uretfærdig og meget uinteresseret 

Det er også en meget dum situation at ende i. Og jeg prøver jo bare at gøre det bedste for både far og søn. Da jeg ønsker at de skal have et godt forhold, men han gør det jo bare møg besværligt .. ved at virke såå ligeglad.

Nu virkede han heller ikke just interesseret i min graviditet, og stod med den alene. Men egen far, farmor og mor (ikke min rigtige mor) var mere interesseret i den, og han gad ikke mærke på min mave, tror det kan tælles på en hånd. Også gad han ham jo ikke rigtigt da jeg havde født, og han kunne ikke se hvorfor han skulle sidde hjemme hele tiden, bare fordi jeg gjorde det. Og hans eneste kommentar nu er "undskyld jeg fik en dårlig start" Det jo bare liiiiidt for sent nu :s

Undskyld mig lange svar. Men ja han gør

Anmeld

30. august 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det er også en meget dum situation at ende i. Og jeg prøver jo bare at gøre det bedste for både far og søn. Da jeg ønsker at de skal have et godt forhold, men han gør det jo bare møg besværligt .. ved at virke såå ligeglad.

Nu virkede han heller ikke just interesseret i min graviditet, og stod med den alene. Men egen far, farmor og mor (ikke min rigtige mor) var mere interesseret i den, og han gad ikke mærke på min mave, tror det kan tælles på en hånd. Også gad han ham jo ikke rigtigt da jeg havde født, og han kunne ikke se hvorfor han skulle sidde hjemme hele tiden, bare fordi jeg gjorde det. Og hans eneste kommentar nu er "undskyld jeg fik en dårlig start" Det jo bare liiiiidt for sent nu :s

Undskyld mig lange svar. Men ja han gør

Det er bare iorden, jeg får ikke noget negativt ud af det og går bare hjemme og er mega glad for min kærestes engement

Jeg håber virkelig for din søns skyld, at han får et forhold til sin far, for jeg tror på at det er vigtigt at far/søn og mor/datter forhold. Men det lyder som om i Jeres tilfælde at din søn skal finde en anden hoved-mandefigur i sit liv 

Anmeld

30. august 2011

SjeBets

Anonym skriver:

Ikke nok med at man står alene med sit lille vidunder så skal man også kæmpe med faderen

det er røv men vi bopæls forældre kan ikke kræve at den anden forældre ser sit barn, men vi kan sq heller ikke nægte dem det. 

Så de kan faktisk gøre hvad de vil, det har min eks regnet godt ud .. han aflyser og "bytter" ofte , dog uden at tage noget igen  .. det er desværre ungerne der taber .. :/

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det er bare iorden, jeg får ikke noget negativt ud af det og går bare hjemme og er mega glad for min kærestes engement

Jeg håber virkelig for din søns skyld, at han får et forhold til sin far, for jeg tror på at det er vigtigt at far/søn og mor/datter forhold. Men det lyder som om i Jeres tilfælde at din søn skal finde en anden hoved-mandefigur i sit liv 

Skal du være glad, det er jo en fælles opgave på længere sigt, og også nu, man har jo lavet det sammen, og skal dele det sammen. Hvis man kan sige sådan

Ja, jeg synes bare det er synd. Men det kan han jo takke sin far for

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

det er røv men vi bopæls forældre kan ikke kræve at den anden forældre ser sit barn, men vi kan sq heller ikke nægte dem det. 

Så de kan faktisk gøre hvad de vil, det har min eks regnet godt ud .. han aflyser og "bytter" ofte , dog uden at tage noget igen  .. det er desværre ungerne der taber .. :/

Jeg synes simpelthen ikke man kan opføre sig så latterligt barnligt, når der er et barn imellem. Og ja, er sq de små engle der taber. Tænk at være så egoistisk at man vil gøre sådan mod sit kød og blod?  Sådan nogle latterlige såkaldte 'mænd', kan virkelig sætte mit pis i kog!!!!!

Undskyld mit sprog. Forstår bare ikke at de kan og vil?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.