JeNoVa skriver:
Jeg ville nok ikke selv købe brugt tøj til en barselsgave, men jeg har da allerede givet aflagt tøj fra mine egne børn i barselsgave.
Da mine forældre kom på besøg sidste år, kom de med en masse gaver. Nogle var nye, men mange af dem var købt på loppemarked i mere eller mindre god stand. De kunne ellers sagtens have haft råd til at købe det fra nyt, men det gjorde de ikke, og det synes jeg bare var lidt sjovt.
Som udgangspunkt synes jeg, man skal være glad for de gaver, man får, og hvis ikke lige gaven passer i smag, er det altid tanken der tæller. Din veninde har tænkt på dig og været i Mødrehjælpen med henblik på at købe en gave til dig og dit barn. Jeg synes nok egentlig, at du er en smule utaknemmelig.
Tak skal du have for kommentaren. Men hun var ikke taget i mødrehjælpen for at købe noget til mig, men fordi hun var ude at shoppe med sin svigerinde, som snart skulle føde
Så det var ikke med det formål, hun var derinde.
Jeg synes jeg har understreget meget, at jeg ikke har noget imod brugte ting og tøj, men at det i det mindste kan være i ordentlig stand. Jeg ved, at man kan få rigtig fint tøj i mødrehjælpen. Og når man har så travlt med dagligt at blære sig med alle sine dyre shopperier, synes jeg godt man kunne finde noget til en god veninde, som ikke er mega slidt og udvasket.
Jeg bryder mig faktisk ikke om, at du kalder mig utaknemmelig, taget i betragtning alle de ting, jeg har understreget herigennem. Det synes jeg er at blive personlig, og det er unødvendigt.
Anmeld