Babyalarm - nødvendigt udstyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Københavnermor

Hej søde kvinder,

Som overskriften siger er en babyalarm en nødvendig investering?

Jeg er lidt i tvivl om vi overhovedet ville få brug for den. Vi bor i lejlighed i københavn. Planen er at baby skal sove til middag på altanen, og vores lejlighed er ikke særlig stor, så er ikke bange for ikke at opdage når baby vågner.

Men er det en god idé alligevel at have sådan en?

Er der andre tidspunkter hvor man bruger en babyalarm??

/ MedRogn 24+5 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Lise

Jeg kunne ikke leve uden! Vi bruger vores hver dag. Nu bruger vi den på Caspers (1½ år) værelse om natten - ellers ville jeg ikke høre ham fra vores soveværelse. Og i weekenderne i barnevognen.

Jeg ville helt sikkert have alarm på barnet hvis det sov på altanen. Men det er jo også bare mig

Man har jo også brug for den når man er i mødregruppe eller generelt på besøg, hvor barnet skal sove i vognen eller noed..

Anmeld

30. august 2011

MetteS81

Jeg synes babyalarmer er en rigtig god investering og er virkelig glad for vores!  det lyder ikke som om det er så nødvendigt når du skriver at I bor i en lille lejlighed og I sagtens kan høre bebsen ude på altanen...men den er rigtig god at have hvis I er på besøg hos bedsteforældre eller venner hvor den lille fx skal sove udenfor i en have...så er den perfekt fordi I så ikke behøver at være helt tæt på barnevognen hele tiden

Anmeld

30. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Jeg kunne ikke undvære min, bor også i kbh. Brugte den så sent som i dag da jeg var på cafe

Anmeld

30. august 2011

twinny

Vi bor også i lejlighed og endda kun en 2 værelses.... Men vi har købt en i Ikea, Hvis man er medlem a family koster den 250 kr. Hvis den ikk havde været så billig havde vi ikk købt nogen...

Anmeld

30. august 2011

Københavnermor

Okay, jeg kan måske godt blive overtalt til at anskaffe mig en baby-alarm.  Især når jeg kan få den SÅ billigt i Ikea! Juhuu for ikea-family!

Vi skal jo også have baby med til besserne, og så er det måske godt med en alarm, hvis den skal stå ude der. 

Tak for svar søde kvinder.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.