Babyalarmer...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Levi&LilysMor

Hej Alle...

Er ved at kigge efter baby alarm da det er en af de sidste ting vi mangler til ham, men hvad for nogle kan I foreslå ??

Har kigget lidt på en phillips avent, men ved jo ikke noget som helst om sådan noget, så hvilke ville i foreslå??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Bshizzle

Kigger lige med her.. Vi er selv på jagt efter en Babyalarm, og syntes virkelig det er som en jungle at finde ud af hvilken en der virkelig ER den bedste

Super nova er vi blevet frarådet, da der kommer andet signal ind samt dårligt batteritid.. ?  ..denne :

Vi har selv kigget på disse :

- Begge fås i Babysam.. og de anbefaler ( ihvertifald den i Odense).. deres eget mærke som er Padwico.

Anmeld

30. august 2011

motterhea

Vi har overhovedet ikke haft problemer med supernova.. Men det var også laaangt ude på landet

Ellers ville jeg godt have anbefalet dem

Anmeld

30. august 2011

LilleMie

Var faktisk ikke begyndt at kigge endnu, men blev lige nysgerrig og kan godt se, at det er en jungle rundt i.

Håber der er nogle, der vil anbefale deres herinde, især nogle med en lang rækkevidde. For vi bor på 3. sal og baby skal sove til middag i en aflåst gård, så jeg vil være helt sikker på, at jeg kan høre den hele tiden!

Anmeld

30. august 2011

saxa

Vi har haft super Nova som har været brugt til begge børn! Har intet at klage over med dem, de kørte længe på opladet batteri og signalet var godt, uanset hvor vi befandt os. Det gode mht signalet er jo at man kan indstille dem helt nøjagtigt så de KUN opfanger hinanden og ikke andre i nærheden.. Så kun gode anbefalinger til super Nova herfra og de har en lang rækkevidde

Anmeld

30. august 2011

Chris86

Nu er det ik fordi vi bruger vores specielt meget.. hmm maks en gang om ugen i snit MEN vi har nogle der hedder Super nova og er ganske tilfredse...
Dog en ulempe; dimsen bagpå til at klipse fast ilommen osv. er absolut dum og det et værre bøvl at få den til at sidde fast nogen steder

Anmeld

30. august 2011

Moar'en

Vi har en philips avent - analog babyalarm. Den kan ikke "andet" end at være babyalarm . Men vi har været glade for den, vi bruger den stadig da Viktor sover ovenpå og stadig ikke sover igennem ( Han er jo os kun 2,5 år )

Anmeld

1. september 2011

Bshizzle

Frem.. Jeg er selv nysgerrig...

Anmeld

1. september 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Vi har SuperNova'en og er rigtig godt tilfreds .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.