Hvilken cykelanhænger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. august 2011

jacqueline84

Jeg vil gerne købe en cykelanhænger til når lillepigen skal begynde i vuggestue. Men synes simpelthen priserne er for høje.. Er der ikke nogen der ved hvor man kan købe en fin anhænger som ikke koster 5000 kr! Gerne omkring 1000-1500 max. Den skal ikke bruges til lange udflugter. Men bare lidt rundt i kbh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

kamtok

Bilka har en fin en til ca. 1200 kr. 

http://www.bilka.dk/Sport-og-Fritid/Cykler/Cykeltrailer-m-joggerfunktion--65722000000(Purchase_Other_DS)

Kan se den er udsolgt på deres hjemmeside lige nu, men det kan være at de har en i en butik nær dig.. 

Anmeld

30. august 2011

SpunkenJo

Har selv overvejet en anhænger, men tør simpelthen ikke i Kbh....

Jeg er bange for vognene vil blive overset af højtesvingende

Det er mere sikkert at have dem i en anordning foran. Fx. Nihola, Trio eller Christiania.
- de er bare så pisse dyre

Så jeg er ikke kommet videre med projekt, cykel og barn.... Kun at drengen kan sidde bagpå i sin cykelstol.

Anmeld

30. august 2011

jacqueline84

SpunkenJo skriver:

Har selv overvejet en anhænger, men tør simpelthen ikke i Kbh....

Jeg er bange for vognene vil blive overset af højtesvingende

Det er mere sikkert at have dem i en anordning foran. Fx. Nihola, Trio eller Christiania.
- de er bare så pisse dyre

Så jeg er ikke kommet videre med projekt, cykel og barn.... Kun at drengen kan sidde bagpå i sin cykelstol.

Jeg ville også allerhelst have en christianiacykel, men det har vi simpelthen heller ikke råd til desværre 

Så har vi det lige omvendt. Jeg tør ikke cykle med en cykelstol bagpå min cykel, jeg er så bange for jeg vælter eller mange af de sindsyge cyklister der er i blandt. Jeg føler mig mere sikker med sådan en anhænger

Men håber også du kommer ud på cykelstien

Anmeld

30. august 2011

jacqueline84

kamtok skriver:

Bilka har en fin en til ca. 1200 kr. 

http://www.bilka.dk/Sport-og-Fritid/Cykler/Cykeltrailer-m-joggerfunktion--65722000000(Purchase_Other_DS)

Kan se den er udsolgt på deres hjemmeside lige nu, men det kan være at de har en i en butik nær dig.. 

tak, det vil jeg prøve at kigge på

Anmeld

30. august 2011

SpunkenJo

jacqueline84 skriver:

Jeg ville også allerhelst have en christianiacykel, men det har vi simpelthen heller ikke råd til desværre 

Så har vi det lige omvendt. Jeg tør ikke cykle med en cykelstol bagpå min cykel, jeg er så bange for jeg vælter eller mange af de sindsyge cyklister der er i blandt. Jeg føler mig mere sikker med sådan en anhænger

Men håber også du kommer ud på cykelstien

Ork jamen jeg cykler skam, men kan kun have et barn med på min cykel af gangen.

Jeg stoler dog en del mere på mine egne evner som cyklist, end jeg stoler på de sindsygt bilister/taxaer der kører rundt i Kbh....
- har sinpelthen set for mange ulykker

Jeg foretrækker til enhver tid en cykelstol frem for anhænger! Bilisterne ser dem simpelhen ikke fordi de er så lave at man næsten ikke kan se dem i spejlet og slet ikke når man vender hovedet for at kigge.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.