Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal man det? har fået afvide at man skal tørretumble den i 10 minutter inden den tages i brug for at den bliver "puf" agtig, er det sandt? :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ved ikke om det er sandt, men jeg både vaskede og tumblede den inden brug.. (husk tennisbolde)
Hvis man vasker den og bare hænger den til tørre tror jeg ikke den puffer op... Så ja, tumbling er nok en go ide..
MetteT skriver: Jeg ved ikke om det er sandt, men jeg både vaskede og tumblede den inden brug.. (husk tennisbolde) Hvis man vasker den og bare hænger den til tørre tror jeg ikke den puffer op... Så ja, tumbling er nok en go ide..
Okay, mange tak for svar :-)
Hvis du vasker en dyne, uanset om det er dun eller fiber, skal den tørretumbles, da den ellers vil begynde at falde sammen, specielt dun mister sin isoleringsevne (varme).
Maria12 skriver: Hvis du vasker en dyne, uanset om det er dun eller fiber, skal den tørretumbles, da den ellers vil begynde at falde sammen, specielt dun mister sin isoleringsevne (varme).
Okay, tak for svar :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128