Madras til baby seng med rund form i enden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Fjordside

Hej de damer, jeg vil lige høre om der er nogen af jer der kender til et sted hvor man kan få en madras til en babyseng som er lidt anderledes i formen i den ene ende, den runder nemlig i den ene ende og tænker det ikke er nemt at få sådan en madras dertil, jeg har kigget på nettet men synes ikke jeg kan finde nogen steder.

Jeg tænker en madras man måske selv kan skære til eller en speciallavet (uden den kommer til at koste en hel bondegård) Håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig

kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Fjordside

Er der slet ingen der kan hjælpe mig?

Anmeld

30. august 2011

HeidiØ

Jeg kender det umiddelbart ikke, sveske .. tænker på sådan en der hedder Angelnest eller sådan noget - ellers ved jeg ikke liige

Anmeld

30. august 2011

Fjordside

HeidiØ skriver:

Jeg kender det umiddelbart ikke, sveske .. tænker på sådan en der hedder Angelnest eller sådan noget - ellers ved jeg ikke liige

Ved du hvor man kan få sådan en søde Heidi ? Søgte lige på det, men synes der kom noget op med et hotel :p hehe.. Så træls vi har en fin seng, men ved bare ikke hvor vi kan finde en madras der passer til..

Anmeld

30. august 2011

HeidiØ

Fjordside skriver:

Ved du hvor man kan få sådan en søde Heidi ? Søgte lige på det, men synes der kom noget op med et hotel :p hehe.. Så træls vi har en fin seng, men ved bare ikke hvor vi kan finde en madras der passer til..

Hvad måler sengen da? .. hmm, nej sys bare jeg har set den et sted - jeg skal lige lave mad, så kan jeg prøve at søge lidt senere .. måske hedder den ikke Angelnest... ?  .. Noget med Nest er jeg ret sikker på! .. det er vidst en af de større bikse der har den!

Anmeld

30. august 2011

HeidiØ

Okay, Irene - glem det der AngelNest, det var noget helt andet (men i øvrigt meget smart) .. haha!

Jeg kiggede lige på babysams hjemmeside, måske er det sådan noget som den der hedder LifeNest evt? Under madrasser.. derudover har jeg fået anbefalet den der hedder: Baby Skies madras - den sku være viiirkelig godt, men hold nu OP den er dyr! .. så må man ønske sig en

Anmeld

31. august 2011

Fjordside

HeidiØ skriver:

Okay, Irene - glem det der AngelNest, det var noget helt andet (men i øvrigt meget smart) .. haha!

Jeg kiggede lige på babysams hjemmeside, måske er det sådan noget som den der hedder LifeNest evt? Under madrasser.. derudover har jeg fået anbefalet den der hedder: Baby Skies madras - den sku være viiirkelig godt, men hold nu OP den er dyr! .. så må man ønske sig en

Tak for det Heidi Jeg kigger lige på det så :p

Anmeld

31. august 2011

marloutti

Fjordside skriver:

Hej de damer, jeg vil lige høre om der er nogen af jer der kender til et sted hvor man kan få en madras til en babyseng som er lidt anderledes i formen i den ene ende, den runder nemlig i den ene ende og tænker det ikke er nemt at få sådan en madras dertil, jeg har kigget på nettet men synes ikke jeg kan finde nogen steder.

Jeg tænker en madras man måske selv kan skære til eller en speciallavet (uden den kommer til at koste en hel bondegård) Håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig

kh

Nu ved jeg jo ikke lige hvor du bor, men i Odense er der noget, der hedder apollo skum. De laver skummadrasser på bestilling. Og i Bubbel/Køstrup/Brenderup/Ejby- ved ikke liiige helt hvor det ligger, men der er også en skum-forretning, der laver specielle ting på bestilling....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.