Indkøring i børnehaven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Bryndis

Hvordan har i kørt jeres børn ind i børnehaven?
Og hvor længe kørte i dem ind inden i ''efterlod'' en hel dag? (8-15)

Og hvad skal de have med?

Min lille dreng skal begynde i børnehave på torsdag og jeg er super spændt på at se hvordan han tager det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

caceca

Da jeg kørte min pige ind i børnehaven tog det ca 1 uges tid.

Den første dag var jeg der med hend , vi var der et par timer.

de to næste dage var jeg der lidt til hun var tryg og kørte derfeter ca 1-1/2 time. 

Næste dag kørte jeg igen da hun var tryg og hentede hende efter frokost og den sidste dag blev hun så til frugt ( fra kl 8.30-14.30)

Om mandagen ugen efter hentede jeg hende igen lige efter frugt, og så blev hun der den følgende tid til ca kl 15 hvor jeg henter hende. Nu er hun derover fra kl 8-15 hver dag og er mega glad for det

Du skal have skiftetøj , sutsko,udesko,gummistøvler,regntøj og jakke med til ham... og hvis han stadig bruger ble skal du sikkert også have det med

Held og lykke og det skal nok gå

herfra

Anmeld

30. august 2011

Bryndis

caceca skriver:

Da jeg kørte min pige ind i børnehaven tog det ca 1 uges tid.

Den første dag var jeg der med hend , vi var der et par timer.

de to næste dage var jeg der lidt til hun var tryg og kørte derfeter ca 1-1/2 time. 

Næste dag kørte jeg igen da hun var tryg og hentede hende efter frokost og den sidste dag blev hun så til frugt ( fra kl 8.30-14.30)

Om mandagen ugen efter hentede jeg hende igen lige efter frugt, og så blev hun der den følgende tid til ca kl 15 hvor jeg henter hende. Nu er hun derover fra kl 8-15 hver dag og er mega glad for det

Du skal have skiftetøj , sutsko,udesko,gummistøvler,regntøj og jakke med til ham... og hvis han stadig bruger ble skal du sikkert også have det med

Held og lykke og det skal nok gå

herfra

Okay det var en god måde at gøre det på

Ja han bruger stadig ble og det skal jeg også selv have med. Han bliver først 3 til november

Anmeld

30. august 2011

foto på lærred

Her var det en uges tid. (Det er en integreret institution hvor hun havde været på besøg i børnehaven mange gange) så det havde sikkert ikke behøve vare så længe, men vi havde sat en uge af det.

Første dag et par timer.

2.dag indtil frokost

3.dag indtil de var færdige med at spise (var gået ca kl 10 og kommet tilbage efter maden)

4.dag væk fra morgenstuden og hentede igen efter frokost (kl 12)

5. dag væk fra morgenstuden indtil kl ca 14.

ugen efter kørte vi efter normal tider igen.

Vi havde: Skriftetøj-inderst til yderst. Termotøj, regntøj, gummistøvler/sandaler, solhat, sutsko og bleer med (som hun stadigvæk brugte da hun sov til middag)

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager og invitationer

Anmeld

30. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi brugte ikke indkøring til børnehaven, da det er en intregreret insitution og vores dreng havde nærmest sin vante gang i børnehaven

Der var selvfølgelig en del fokus på ham fra pædagogerne af, da han skulle lærer, at han skulle spise i børnehaven og at det var dem han skulle henvende sig til. Men de har åbne døre dernede, så hvis han havde lyst til, at gå en tur ned i vuggestuen, så gjorde han bare det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.