Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KaMa skriver: Hun er bare så mega lækker!
Hun er bare så mega lækker!
Tak vense - åh tænkte lige på dig da jeg var på uni i mandags håber alt er vel hos jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ChristinaS skriver: Tak vense - åh tænkte lige på dig da jeg var på uni i mandags håber alt er vel hos jer
KaMa skriver: Her går det godt. Efter 4 ugers ferie fra dagpleje, så blev de afleveret i mandags og jeg er TOTAL ovenpå over det. Når du er landet godt på RUC, så må du forbi til en kop kaffe. Bor jo lige i baghaven ;-)
Her går det godt. Efter 4 ugers ferie fra dagpleje, så blev de afleveret i mandags og jeg er TOTAL ovenpå over det. Når du er landet godt på RUC, så må du forbi til en kop kaffe. Bor jo lige i baghaven ;-)
Haha ja, det er utroligt hvad aflastning i hverdagen gør
Tak, jeg giver pip fra mig når jeg har skudt 3. semester godt i gang
Nåååååå, hvor er hun dog sød og kær.
Dejligt at høre fra dig herinde igen . Troede du havde forladt os. Så jeg har fulgt dig lidt på din blog .
Din datter ER bare den lækreste nougatmus EVER . Så stor hun er blevet. Jeg håber I har det godt og held og lykke med studiet. Det må da være den fedeste besked at få at man er for klog
Georgia skriver: Nåååååå, hvor er hun dog sød og kær.
Taaaak
Mutti2B skriver: Dejligt at høre fra dig herinde igen . Troede du havde forladt os. Så jeg har fulgt dig lidt på din blog . Din datter ER bare den lækreste nougatmus EVER . Så stor hun er blevet. Jeg håber I har det godt og held og lykke med studiet. Det må da være den fedeste besked at få at man er for klog
Når hvor er du sød!!!! Jo smuttede, men er nu vendt tilbage Tak fordi du har læst med - ja der er sket meget og hun er simpelthen blevet SÅ stor! Men ja stadigvæk min nougatmus
Ja sådan en besked har jeg ALDRIG fået før - har nu våget pelsen og valgt psykologi på engelsk haha så nu må vi se hvor kloge Åge jeg er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128