Nougatmusen har rundet 13 mdr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

CS

KaMa skriver:

Hun er bare så mega lækker!

Tak vense - åh tænkte lige på dig da jeg var på uni i mandags  håber alt er vel hos jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Vial

ChristinaS skriver:

Tak vense - åh tænkte lige på dig da jeg var på uni i mandags  håber alt er vel hos jer

Her går det godt. Efter 4 ugers ferie fra dagpleje, så blev de afleveret i mandags og jeg er TOTAL ovenpå over det.

Når du er landet godt på RUC, så må du forbi til en kop kaffe. Bor jo lige i baghaven ;-)

Anmeld

31. august 2011

CS

KaMa skriver:

Her går det godt. Efter 4 ugers ferie fra dagpleje, så blev de afleveret i mandags og jeg er TOTAL ovenpå over det.

Når du er landet godt på RUC, så må du forbi til en kop kaffe. Bor jo lige i baghaven ;-)

Haha ja, det er utroligt hvad aflastning i hverdagen gør  

Tak, jeg giver pip fra mig når jeg har skudt 3. semester godt i gang

Anmeld

31. august 2011

Georgia

Nåååååå, hvor er hun dog sød og kær.

Anmeld

31. august 2011

Mutti2B

Dejligt at høre fra dig herinde igen . Troede du havde forladt os. Så jeg har fulgt dig lidt på din blog .

Din datter ER bare den lækreste nougatmus EVER . Så stor hun er blevet. Jeg håber I har det godt og held og lykke med studiet. Det må da være den fedeste besked at få at man er for klog

Anmeld

1. september 2011

CS

Georgia skriver:

Nåååååå, hvor er hun dog sød og kær.

Taaaak

Anmeld

1. september 2011

CS

Mutti2B skriver:

Dejligt at høre fra dig herinde igen . Troede du havde forladt os. Så jeg har fulgt dig lidt på din blog .

Din datter ER bare den lækreste nougatmus EVER . Så stor hun er blevet. Jeg håber I har det godt og held og lykke med studiet. Det må da være den fedeste besked at få at man er for klog

Når hvor er du sød!!!! Jo smuttede, men er nu vendt tilbage  Tak fordi du har læst med - ja der er sket meget og hun er simpelthen blevet SÅ stor! Men ja stadigvæk min nougatmus

Ja sådan en besked har jeg ALDRIG fået før - har nu våget pelsen og valgt psykologi på engelsk haha så nu må vi se hvor kloge Åge jeg er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.