Jeg skal være mor!!!! jubiiiiiiiii...hcg på 133

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

stella

tillykke........... hvordan laver man en øko baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Muffin_girl

baby84 skriver:

Jeg er på job men måtte lige ud med det. Vi har lavet en øko-baby. Det er for sindsygt. Har lige haft ringet til klinikken og havde et hcgtal på 133, hvilket var rigtig fint.. Er helt rundt på gulvet nu....hjuuuuuu!! 

Tillykke  

Anmeld

30. august 2011

baby84

CamillaValby skriver:

Hehe mit 5 forsøg blev heller ikke til noget Og jeg nåede ikke at få min næste mens. så var jeg gravid hehe.

Jeg kan ikke huske præcis hvor langt jeg var for ville ikke teste, det var en veninde der tvang mig.

Klinikken valgte dog at give mig crinone just in case så min krop ikke skulle udskille det igen.

Ihh hvor er det altså fantastisk. Altså jeg fatter det stadig ikke hehe og jeg har snart termin

åh det må være vildt pludselig at være så tæt på.

Ved du hvorfor de gav dig crinone? Jeg var jo begyndt på nedregulering da jeg testede positivt 3+3, så jeg pressede meget på for at få crinone, netop bare for en sikkerhedsskyld. Det mente min lægen dog ikke var nødvendigt da forklarede at det var for sent at begynde med. Jeg tænker bare at det gulelegme stopper med at producere progesteron ca da 14. så hvorfor ikke sikre at kroppen selv kommer godt i gang uden at mangle. Tror Jeg vil prøve at spørge igen i morgen. Synes det er sumt når jeg har 3 pakker liggende i skabet og det kan vel ikke skade.

Anmeld

30. august 2011

baby84

CamillaValby skriver:

Hehe mit 5 forsøg blev heller ikke til noget Og jeg nåede ikke at få min næste mens. så var jeg gravid hehe.

Jeg kan ikke huske præcis hvor langt jeg var for ville ikke teste, det var en veninde der tvang mig.

Klinikken valgte dog at give mig crinone just in case så min krop ikke skulle udskille det igen.

Ihh hvor er det altså fantastisk. Altså jeg fatter det stadig ikke hehe og jeg har snart termin

Ved du hvorfor de gav dig crinone? Jeg var jo begyndt på nedregulering da jeg testede positivt 3+3, så jeg pressede meget på for at få crinone, netop bare for en sikkerhedsskyld. Det mente min lægen dog ikke var nødvendigt da forklarede at det var for sent at begynde med. Jeg tænker bare at det gulelegme stopper med at producere progesteron ca da 14. så hvorfor ikke sikre at kroppen selv kommer godt i gang uden at mangle. Tror Jeg vil prøve at spørge igen i morgen. Synes det er sumt når jeg har 3 pakker liggende i skabet og det kan vel ikke skade.

Anmeld

30. august 2011

Mullefisen2011

STORT TILLYKKE

Anmeld

30. august 2011

BigHope13

stort tillykke med graviditeten

Anmeld

30. august 2011

twinboys

Stort tillykke

Anmeld

30. august 2011

baby84

TUSIND TAK ALLESAMMEN...

Anmeld

30. august 2011

CamillaValby

baby84 skriver:

Jeg mener at jeg var 5+ eller 6+ da jeg startede med crinonen.

Min gyno ville være helt sikker på at min krop ikke ville udskille det. Da jeg havde haft et par biokemiske.

Jeg ville også hellere være sikker end at tage chancen for at og lade hver med at tage det. Dét skader jo ikke

Anmeld

31. august 2011

baby84

CamillaValby skriver:

Jeg mener at jeg var 5+ eller 6+ da jeg startede med crinonen.

Min gyno ville være helt sikker på at min krop ikke ville udskille det. Da jeg havde haft et par biokemiske.

Jeg ville også hellere være sikker end at tage chancen for at og lade hver med at tage det. Dét skader jo ikke

tak for dit svar..Jeg synes det lyder fornuftigt, at de ville være på den sikre siden. Er lidt irriteret over at min klinik ikke synes det giver mening. Har så meget i skabet som jeg jo lige så vel kan bruge hvis det blot kan gøre en lille forskel..

Fik du det frem til 7 ugers scanningen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.