Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissChrista skriver: Dengang jeg fødte Victor, der havde jordemoder hvert fald IKKE tid til at tage billede Til gengæld fik vi hende, som noterer hvad tid ens baby præcist kom til verdenen, til at tage billedet med vores kamera .. Så vi har billede LIGE fra da Victor kom ud, billede af at farmand klipper navlesnor og billeder der siger mere end 10000000 ord! Så, bare spørg hende om hun ikke godt vil tage billede..MHT bleer, så fødte jeg jo på Herning sygehus, så jeg ved ikke lige med skejby.. men vi pakkede to bleer tror jeg, da vi også var i tvivl.. Men de havde jo MASSER af bleer på sygehuset, så det var slet ikke nødvendigt
Dengang jeg fødte Victor, der havde jordemoder hvert fald IKKE tid til at tage billede Til gengæld fik vi hende, som noterer hvad tid ens baby præcist kom til verdenen, til at tage billedet med vores kamera .. Så vi har billede LIGE fra da Victor kom ud, billede af at farmand klipper navlesnor og billeder der siger mere end 10000000 ord! Så, bare spørg hende om hun ikke godt vil tage billede..MHT bleer, så fødte jeg jo på Herning sygehus, så jeg ved ikke lige med skejby.. men vi pakkede to bleer tror jeg, da vi også var i tvivl.. Men de havde jo MASSER af bleer på sygehuset, så det var slet ikke nødvendigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128