Hej alle sammen,
Jeg beklager på forhånd min oversharing, men jeg er ved at gå ud af mit gode skind... 
Jeg blev insemineret d. 17/8 og har fået at vide, at jeg skal teste på 16. dagen - dvs. d. 1/9. Jeg har dog erfaring for, at min menstruation først begynder på 17. dagen, så jeg har besluttet først at teste d. 2/9. Indtil for et øjeblik siden...
Siden inseminationen har jeg haft nogle jag, der hvor æggestokkene sidder, men i dag har jeg følt noget andet. Jeg har haft den samme knugende murren, som jeg normalt har samme morgen min menstruation begynder. Og udover det, var papiret meget, meget lyst laksefarvet, da jeg tørrede mig for et øjeblik siden.
Det minder på ingen måde om min normale menstruation, der altid starter med en let murren i maven, men som direkte bliver efterfulgt af en syndflod af frisk blod ledsaget af meget stærke menstruationssmerter som ikke engang smertestillende piller tager (= ikke noget laksefarvet udflåd).
Menstruation nu ville betyde, at den er kommet på 26 dagen, hvilket er tidligt for mig (normalt er min cyklus på 29-30 dage) - og som nævnt minder det ikke om mine normale menstruationer, men så gør det jo alligevel lidt. 
Med andre ord, ville I tage en graviditestest allerede i dag, eller bide tvivlen og utålmodigheden i jer og vente til på fredag?
... Historier fra andre, der har oplevet noget lignende er også velkomne 
Anmeld