Laksefarvet udflåd 3 dage før forventet mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.410 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. august 2011

esiuol

Hej alle sammen,

Jeg beklager på forhånd min oversharing, men jeg er ved at gå ud af mit gode skind...

Jeg blev insemineret d. 17/8 og har fået at vide, at jeg skal teste på 16. dagen - dvs. d. 1/9. Jeg har dog erfaring for, at min menstruation først begynder på 17. dagen, så jeg har besluttet først at teste d. 2/9. Indtil for et øjeblik siden...

Siden inseminationen har jeg haft nogle jag, der hvor æggestokkene sidder, men i dag har jeg følt noget andet. Jeg har haft den samme knugende murren, som jeg normalt har samme morgen min menstruation begynder. Og udover det, var papiret meget, meget lyst laksefarvet, da jeg tørrede mig for et øjeblik siden.

Det minder på ingen måde om min normale menstruation, der altid starter med en let murren i maven, men som direkte bliver efterfulgt af en syndflod af frisk blod ledsaget af meget stærke menstruationssmerter som ikke engang smertestillende piller tager (= ikke noget laksefarvet udflåd).

Menstruation nu ville betyde, at den er kommet på 26 dagen, hvilket er tidligt for mig (normalt er min cyklus på 29-30 dage) - og som nævnt minder det ikke om mine normale menstruationer, men så gør det jo alligevel lidt.

Med andre ord, ville I tage en graviditestest allerede i dag, eller bide tvivlen og utålmodigheden i jer og vente til på fredag?

... Historier fra andre, der har oplevet noget lignende er også velkomne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

tasha33

jeg ville tage en test også for at få ro i sindet, hvis du har fået ovitrelle kan det godt give laksefarvet udflåd, det havde jeg da jeg ventede mine tvillinger og jeg troede ikke på det, trods kvalme og oppustede mave.

Held og lykke

Anmeld

30. august 2011

Mom2012

esiuol skriver:

Hej alle sammen,

Jeg beklager på forhånd min oversharing, men jeg er ved at gå ud af mit gode skind...

Jeg blev insemineret d. 17/8 og har fået at vide, at jeg skal teste på 16. dagen - dvs. d. 1/9. Jeg har dog erfaring for, at min menstruation først begynder på 17. dagen, så jeg har besluttet først at teste d. 2/9. Indtil for et øjeblik siden...

Siden inseminationen har jeg haft nogle jag, der hvor æggestokkene sidder, men i dag har jeg følt noget andet. Jeg har haft den samme knugende murren, som jeg normalt har samme morgen min menstruation begynder. Og udover det, var papiret meget, meget lyst laksefarvet, da jeg tørrede mig for et øjeblik siden.

Det minder på ingen måde om min normale menstruation, der altid starter med en let murren i maven, men som direkte bliver efterfulgt af en syndflod af frisk blod ledsaget af meget stærke menstruationssmerter som ikke engang smertestillende piller tager (= ikke noget laksefarvet udflåd).

Menstruation nu ville betyde, at den er kommet på 26 dagen, hvilket er tidligt for mig (normalt er min cyklus på 29-30 dage) - og som nævnt minder det ikke om mine normale menstruationer, men så gør det jo alligevel lidt.

Med andre ord, ville I tage en graviditestest allerede i dag, eller bide tvivlen og utålmodigheden i jer og vente til på fredag?

Enig med tasha33, jeg ville også teste, så man ikke skal gå og være urolig.  for den er der!!

Anmeld

30. august 2011

esiuol

Lige nu hælder jeg til at teste, når jeg kommer hjem fra arbejde.

... Men på den anden side, selvom det ikke er mens. og jeg skulle være blevet gravid, så vil jeg vel ikke nødvendigvis kunne forvente at få en positiv test tre dage før forventet menstruation?

Anmeld

30. august 2011

ønskebørn74

esiuol skriver:

Hej alle sammen,

DET ER NORMALT AT HAVE EN LILLE BLØDNING OMKRING TISPUNKTET OP TIL TESTDAG OG STADUG VÆRE GRAVID..

hov havde ikke set de store bogstaver gg....

Anmeld

30. august 2011

baby84

esiuol skriver:

Lige nu hælder jeg til at teste, når jeg kommer hjem fra arbejde.

... Men på den anden side, selvom det ikke er mens. og jeg skulle være blevet gravid, så vil jeg vel ikke nødvendigvis kunne forvente at få en positiv test tre dage før forventet menstruation?

Jeg ville vente, men også kun fordi jeg selv lige har testet positivt 3 dage før tid, hvilket har vagt så megen bekymring. Det er ikke det værd da resultatet er alt for usikkert så tidligt. hellere få det når man kan regne med det. Dog er dette min fornuft der taler. Har aldrig selv kunne lade være

Anmeld

30. august 2011

esiuol

Kunne ikke lade være med at teste, da jeg begyndte at pletbløde en smule her til aften. Desværre var testen negativ .

For en sikkerheds skyld tester jeg dog igen på torsdag, inden jeg evt. skal til at tage pergotime igen.

Anmeld

31. august 2011

nielsen80

Og krydser for en positiv test imorgen alligevel

Anmeld

31. august 2011

esiuol

nielsen80 skriver:

Og krydser for en positiv test imorgen alligevel

Tak

Desværre minder det i dag om "almindelig" menstruation, så jeg har ikke de store forventninger til, at testen er positiv i morgen. Min cyklus opfører sig sikkert bare anderledes end vanligt pga. hormonerne.

Anmeld

31. august 2011

nielsen80

årh det er jeg ked af at høre!

Det er altid hårdt med de negative test/mens efter et forsøg, og ved der ikke er noget man kan skrive/sige der gør det bedre, så sender bare et kram

Jeg kan fortælle dig, at min mens som eller har været meget regelmæssig, også opfører sig mærkelig efter et forsøg - tror næsten ikke det kan undgåes når de giver os hormoner.

Jeg krydser hvad jeg kan for, at næste gang bliver lykken gang for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.