Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Tøser
Efter der er blevet lavet om på hjemmesiden kan jeg ikke lige finde alle de forskellige opskrifter på kagefyld længere!! Har kigget i kageklubben
HJÆÆÆLLLLPP !!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Josesmor skriver: Hej Tøser Efter der er blevet lavet om på hjemmesiden kan jeg ikke lige finde alle de forskellige opskrifter på kagefyld længere!! Har kigget i kageklubben HJÆÆÆLLLLPP !!!
Har du kigget under Kagefyld i kageklubben?
Solstråle2011 skriver: Har du kigget under Kagefyld i kageklubben?
Ja tak..., men der er vidst kun 9 opskrifter!! Der plejer være mange forskellige
Josesmor skriver: Ja tak..., men der er vidst kun 9 opskrifter!! Der plejer være mange forskellige
Ja men efter siden blev lavet om, skal opskrifterne jo lægges ind igen af brugerne.. Har du ikke fået kagehæftet?
Solstråle2011 skriver: Ja men efter siden blev lavet om, skal opskrifterne jo lægges ind igen af brugerne.. Har du ikke fået kagehæftet?
nååå... troede ik alt var slettet!!
Nej det har jeg ikke.. Har du ???
Josesmor skriver: nååå... troede ik alt var slettet!! Nej det har jeg ikke.. Har du ???
Yes. men det er længe siden..
Solstråle2011 skriver: Yes. men det er længe siden..
Har du den på mail?? Så du evt. kan sende den til mig??
Josesmor skriver: Har du den på mail?? Så du evt. kan sende den til mig??
Ja da
Hvad er det for noget med et kagehæfte - og at alle opskrifterne er slettet?
Har ellers haft rigtig god glæde af at være her inde og kigge, når jeg skulle inspireres.
Solstråle2011 skriver: Ja da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128