Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi havde ellers fået af vide der var tre æg til udtagning, måske fire hvis vi var heldige... Men der var ski 10 æg Og ægudtagningen gik bare rigtig godt, så nu må vi bare vente og se hvor mange der kan bruges, hvis der da overhovedet er nogen der overlever
Vi er med i et forsøg, hvor de dyrker æggene i 6 dage istedet for de normale 2-3 dage. Så vi er meget spændte på hvordan det kommer til at gå. Jeg skal have lagt et æg op mandag d 5 september, hvis alt går vel
Uhhh det er altså spændende, hvordan det hele kommer til at gå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Håber det kommer til at gå rigtig godt!!!
Tillykke med alle de gode æg!
Aaaaalt hvad jeg kan for at der bliver en dejlig lille spire klar til jer.....
Tusinde tak allesammen, er bare så glad for at der var mange flere end hvad vi turde håbe på
DreamChild skriver: Vi havde ellers fået af vide der var tre æg til udtagning, måske fire hvis vi var heldige... Men der var ski 10 æg Og ægudtagningen gik bare rigtig godt, så nu må vi bare vente og se hvor mange der kan bruges, hvis der da overhovedet er nogen der overlever Vi er med i et forsøg, hvor de dyrker æggene i 6 dage istedet for de normale 2-3 dage. Så vi er meget spændte på hvordan det kommer til at gå. Jeg skal have lagt et æg op mandag d 5 september, hvis alt går vel Uhhh det er altså spændende, hvordan det hele kommer til at gå
tillykke med det gode antal soede!!!!!!!!!!
held og lykke med det hele...
Haaber vi melder os i terminsgruppen samtideg!!!!!!!!!!
hep hep
for de opfører sig som de skal og der er super æg til jer 5. september
hep hep hep
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128