Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja han er ski GULD han er nåå så dejlig.... og sikke en smuk smil og sikke læber han får sikkert mange kysser af mor og far
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: Han er en lækkerbidsken Synes det var i går jeg fulgte ivrigt med i dine mavebilleder
Han er en lækkerbidsken Synes det var i går jeg fulgte ivrigt med i dine mavebilleder
hehe ja det sys jeg faktisk oz selv men det er nu 5½ måned siden.
MIWULA skriver: hehe ja det sys jeg faktisk oz selv men det er nu 5½ måned siden.
Shiiiiiiit er han så gammel? WOW tiden går stærkt, det er da helt vildt
B&J skriver: ja han er ski GULD han er nåå så dejlig.... og sikke en smuk smil og sikke læber han får sikkert mange kysser af mor og far
Tak Jep og vi får også kysser med stor mund og savl. hehe
Frøken J. skriver: Shiiiiiiit er han så gammel? WOW tiden går stærkt, det er da helt vildt
Jep han blir snart 6 måneder.
K&S skriver: Han er sååååååååååååååååå skøn
Han er sååååååååååååååååå skøn
Tak
MIWULA skriver: Jep han blir snart 6 måneder.
Ej hvor er det vildt! Det føles virkelig ikke sådan! Synes jeg var længere henne, dengang jeg fulgte med op til din fødsel, og så er det et halvt år siden. Crazy!
Frøken J. skriver: Ej hvor er det vildt! Det føles virkelig ikke sådan! Synes jeg var længere henne, dengang jeg fulgte med op til din fødsel, og så er det et halvt år siden. Crazy!
hehe ja det er helt vildt. ja nu det snart din tur glæder mig også det og se jeres lille.
MajseMaja skriver: Årh hvor er han dejlig
Årh hvor er han dejlig
mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128