Ingen ÆL. Andre der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Anonym trådstarter

Hej med jer!

Jeg er lige blevet ringet op af gynækologen, som havde svar på de første blodprøver. Der har ikke været ÆL i denne måned. Det undre mig faktisk rigtig meget. I chokket glemte jeg at spørge ham: Jeg synes jeg mærkede ÆL d. 26, den dag vi skulle til første undersøgelse og den dag blodprøverne er taget. Hvis det var ÆL ville det mon så kunne ses på prøverne?

Det kommer virkelig bag på mig da jeg ofte har mærket hvad jeg tror er ÆL, men nu er jeg bange for at det slet ikke er det

Min mands sædkvalitet er meget dårlig, men troede jeg var helt "normal". Jeg har notop bestilt ÆLtest, så jeg selv kan prøve næste gang.

Hvor påtrængende kan man tillade sig at være på klinikken? Jeg har nogle gange haft lyst til at ringe, men vil heller ikke være til besvær. Ringer i hvis der er noget i er i tvivl om, som i ikke kan vente med til næste undersøgelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Hej med jer!

Jeg er lige blevet ringet op af gynækologen, som havde svar på de første blodprøver. Der har ikke været ÆL i denne måned. Det undre mig faktisk rigtig meget. I chokket glemte jeg at spørge ham: Jeg synes jeg mærkede ÆL d. 26, den dag vi skulle til første undersøgelse og den dag blodprøverne er taget. Hvis det var ÆL ville det mon så kunne ses på prøverne?

Det kommer virkelig bag på mig da jeg ofte har mærket hvad jeg tror er ÆL, men nu er jeg bange for at det slet ikke er det

Min mands sædkvalitet er meget dårlig, men troede jeg var helt "normal". Jeg har notop bestilt ÆLtest, så jeg selv kan prøve næste gang.

Hvor påtrængende kan man tillade sig at være på klinikken? Jeg har nogle gange haft lyst til at ringe, men vil heller ikke være til besvær. Ringer i hvis der er noget i er i tvivl om, som i ikke kan vente med til næste undersøgelse?

Hvis du havde ÆL på samme dag som blodprøven burde det kunne ses på prøven.

Hvis du har spørgsmål så ring til klinikken Jeg ringede til min klinik når der var noget og de var meget søde og hjælpsomme

Anmeld

30. august 2011

ønskebørn74

CamillaValby skriver:

Hvis du havde ÆL på samme dag som blodprøven burde det kunne ses på prøven.

Hvis du har spørgsmål så ring til klinikken Jeg ringede til min klinik når der var noget og de var meget søde og hjælpsomme

samme her og det er rigtigt de kan se det i blodet...

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Åh nej dog - så er den måske også gal med mig

Håber lige lidt på, at den bare ikke var kommet endnu. Nu har jeg købt en masse ÆLtest, så må jeg prøve i næste måned.

Tak for svar alligevel

Anmeld

30. august 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej det er meget vigtig at en blodprøve for ÆL,eller progesteron som det er,bliver tager 7 dage efter forventede ÆL,ellers kan man ikke rigtig bruge resultatet til så voldsomt meget,da den netop fortæller at du ikke har haft ÆL.

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Mea: Det er jeg da egentlig ret glad for at høre! Jeg har prøvet en ÆLberegner på nettet, som siger jeg burde ha´ haft ÆL den 27. Altså dagen EFTER blodprøve. Skal have taget en ny blodprøve i næste måned, vil da prøve at få den lagt en uge senere.

Anmeld

30. august 2011

baby84

Anonym skriver:

Åh nej dog - så er den måske også gal med mig

Håber lige lidt på, at den bare ikke var kommet endnu. Nu har jeg købt en masse ÆLtest, så må jeg prøve i næste måned.

Tak for svar alligevel

Man kan godt springe en Æl over. Dette skete for os inden sommer, men jeg har ellers altid ÆL. Har du regelmæssig mens? Hvis du har det har du med allerstørste sandsynlighed også normalt ÆL.

Min læge sagde at alle kvinder ca i gang årligt springer en ÆL over, hvilket er helt normalt.

Synes dog du skal ringe og spørge om alt det du har på hjertet

Anmeld

30. august 2011

Kløver

Anonym skriver:

Hej med jer!

så vidt jeg ved, er det meget normalt, at de fleste kvinder ikke har ÆL hver måned, at man engang imellem godt kan hoppe over, uden at man fejler noget

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Ja, jeg ringer imorgen. De må vel sige til hvis man bliver for irriterende.

Jeg kan sætte uret efter min mens, så det undre mig også.

Satser på at den bare er sprunget over.

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Og tak for svar! I har redet min nattesøvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.