børnesorg (i det små)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Heidimed lea

vi kom hjem fra Rhodos i side uge  og min Nicolaj på 3 år var meget glad for ferien..   han var ikke så meget for at være i vandet som hans søskende men legede i stedet med en colaflaske og en spand som han samlede dadler og sten i..  han elskede det,

men da vi skulle hjem kunne spanden og dadlerne ikke komme med vi havde simpelthen ikke plads..  så det måtte blive under stor porstyr..

så igår kom han pludselig i tanke om det og han blev rigtig ulykkelig og vi talte meget om det..   Nicolaj mente at han bare kunne have spanden på armen i flyet  virkede somom det var sorg og ferien var slut + manglen på hans ting..    men hvor var han dygtig til at give udtryk for det...    imorges talte vi så med storbror Rasmus om at han også savnede Rhodos

hvor tumler små hoveder egentlig med mange spørgsmål

hilsen Heidi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Troldemommi

ja hvor er han dygtig til at udtrykke sig, jeg tror tit børn tænker over mere end vi voksne tror.

vi var på Rhodos sidste sommer og jeg savner det også, så han er ikke alene :-)

Monica

Anmeld

30. august 2011

Heidimed lea

ja man bliver sommetider overrasket over hvor meget de tænker over tingene...  han var virkelig ulykkelig sådan pludselig somom han sørgede over det tabte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.