Så blev Isabella 10 mrd - billedspam :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Clisolka

Yes, så rundede vi 10 måneder for sådan ca. 1½ time siden 

Åhhh hvor blev min baby dog af, tiden går jo alt for stærkt!! 

Der er godt gang i hendes udvikling lige pt. 

Hun tager armene over hovedet, når vi spørger hende hvor stooooor hun er, hun er begyndt at vinke og hun har "endelig" luret af, hvordan man kravler - dog går det lidt langsomt på vores glatte gulv herhjemme  Hun er så småt begyndt at lure af at stå op ad ting. Derudover, så er nr. 9 og 10. bisse på vej, kindtænderne 

Nårh ja, så er hun altspisende! Vi har tilbudt hende alverdens ting, men hun er ikke kræsen - endnu 

Isabella starter i vuggestue på torsdag. Nørj, jeg glæder mig til at se mine kollegaer igen, men jeg frygter det samtidigt! Jeg har 2 timers transport frem og 2 timer tilbage hver dag med DSB, så faderen må aflevere og hente igen (foruden de dage, hvor jeg kan have hjemmearbejde) 

Nå, nok om min prinsesse - nu vil i nok gerne se billeder, som lovet i overskriften 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

bøgelund

sikke en charmør.. hvor ser hun dejlig ud.. og tillykke med de 10 mdr.. 

Anmeld

30. august 2011

Mom2012

Babymor2010 skriver:

Yes, så rundede vi 10 måneder for sådan ca. 1½ time siden 

Åhhh hvor blev min baby dog af, tiden går jo alt for stærkt!! 

Der er godt gang i hendes udvikling lige pt. 

Hun tager armene over hovedet, når vi spørger hende hvor stooooor hun er, hun er begyndt at vinke og hun har "endelig" luret af, hvordan man kravler - dog går det lidt langsomt på vores glatte gulv herhjemme  Hun er så småt begyndt at lure af at stå op ad ting. Derudover, så er nr. 9 og 10. bisse på vej, kindtænderne 

Nårh ja, så er hun altspisende! Vi har tilbudt hende alverdens ting, men hun er ikke kræsen - endnu 

Isabella starter i vuggestue på torsdag. Nørj, jeg glæder mig til at se mine kollegaer igen, men jeg frygter det samtidigt! Jeg har 2 timers transport frem og 2 timer tilbage hver dag med DSB, så faderen må aflevere og hente igen (foruden de dage, hvor jeg kan have hjemmearbejde) 

Nå, nok om min prinsesse - nu vil i nok gerne se billeder, som lovet i overskriften 

Tillykke Dejlige billeder! Bliver spændende når hun starter i vuggestue! 

Anmeld

30. august 2011

Clisolka

bøgelund skriver:

sikke en charmør.. hvor ser hun dejlig ud.. og tillykke med de 10 mdr.. 

Tak 

Anmeld

30. august 2011

Clisolka

Ann87 skriver:

Tillykke Dejlige billeder! Bliver spændende når hun starter i vuggestue! 

Tak, ja det bliver super spændende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.