Så har man prøvet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. august 2011

kvinde84

at stikke sig selv  Jeg er slet ikke bange for sprøjter, og har da også fået rigtig mange af slagsen gennem årene. MEN, det at stikke mig selv, var noget jeg var lidt nervøs for. Så i morgen var jeg ret spændt på hvordan det ville gå. Mig og min kæreste sad sammen og indstillede sprøjten, og så var der kun stikket tilbage  Så ind med nålen... jeg mærkede... INGENTING!! Faktis lidt skuffende haha  Næste gang bliver det så min kæreste der stikker, bare for lige at prøve det. Man skal jo stå sammen i det her, så hvorfor ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

ønskebørn74

kvinde84 skriver:

at stikke sig selv  Jeg er slet ikke bange for sprøjter, og har da også fået rigtig mange af slagsen gennem årene. MEN, det at stikke mig selv, var noget jeg var lidt nervøs for. Så i morgen var jeg ret spændt på hvordan det ville gå. Mig og min kæreste sad sammen og indstillede sprøjten, og så var der kun stikket tilbage  Så ind med nålen... jeg mærkede... INGENTING!! Faktis lidt skuffende haha  Næste gang bliver det så min kæreste der stikker, bare for lige at prøve det. Man skal jo stå sammen i det her, så hvorfor ikke

Fedt at det gik så nemt!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

31. august 2011

Line11

kvinde84 skriver:

Mega dejligt for dig, det må være guld værd!  

Jeg gruer selv for det der stikkeri!  

Held og lykke 

Anmeld

31. august 2011

Nessie

De første gange skal man lige trække vejret dybt, og så finder man jo så ud af at det slet ikke er slemt

Min kæreste er mega bange for nåle, men han skulle da lige prøve at stikke mig en enkelt gang. Og han besvimede slet ikke

Anmeld

31. august 2011

kvinde84

Nessie skriver:

De første gange skal man lige trække vejret dybt, og så finder man jo så ud af at det slet ikke er slemt

Min kæreste er mega bange for nåle, men han skulle da lige prøve at stikke mig en enkelt gang. Og han besvimede slet ikke

Hehe, ja min er så ikke bange for nåle, men han kan godt besvime når han ser blod  Han er engang besvimet i mine arme, da han havde skåret sig i fingeren hæhæ.... Jeg var lidt overrasket, men jeg måtte da grine lidt efter  Han var dog ikke så mega stolt af hændelsen  Men vi må da håbe, at han kan klare at stkke mig, uden at ende i gulvet tihi

Anmeld

1. september 2011

Lisbeth1985

Hvor er det dejligt, at det gik nemt og smertefrit

Den første gang er den værste, derefter vænner man sig hurtigt til det

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.