Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
at stikke sig selv Jeg er slet ikke bange for sprøjter, og har da også fået rigtig mange af slagsen gennem årene. MEN, det at stikke mig selv, var noget jeg var lidt nervøs for. Så i morgen var jeg ret spændt på hvordan det ville gå. Mig og min kæreste sad sammen og indstillede sprøjten, og så var der kun stikket tilbage Så ind med nålen... jeg mærkede... INGENTING!! Faktis lidt skuffende haha Næste gang bliver det så min kæreste der stikker, bare for lige at prøve det. Man skal jo stå sammen i det her, så hvorfor ikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kvinde84 skriver: at stikke sig selv Jeg er slet ikke bange for sprøjter, og har da også fået rigtig mange af slagsen gennem årene. MEN, det at stikke mig selv, var noget jeg var lidt nervøs for. Så i morgen var jeg ret spændt på hvordan det ville gå. Mig og min kæreste sad sammen og indstillede sprøjten, og så var der kun stikket tilbage Så ind med nålen... jeg mærkede... INGENTING!! Faktis lidt skuffende haha Næste gang bliver det så min kæreste der stikker, bare for lige at prøve det. Man skal jo stå sammen i det her, så hvorfor ikke
Fedt at det gik så nemt!!!!!!!!!!!!!!
Mega dejligt for dig, det må være guld værd!
Jeg gruer selv for det der stikkeri!
Held og lykke
De første gange skal man lige trække vejret dybt, og så finder man jo så ud af at det slet ikke er slemt
Min kæreste er mega bange for nåle, men han skulle da lige prøve at stikke mig en enkelt gang. Og han besvimede slet ikke
Nessie skriver: De første gange skal man lige trække vejret dybt, og så finder man jo så ud af at det slet ikke er slemt Min kæreste er mega bange for nåle, men han skulle da lige prøve at stikke mig en enkelt gang. Og han besvimede slet ikke
Hehe, ja min er så ikke bange for nåle, men han kan godt besvime når han ser blod Han er engang besvimet i mine arme, da han havde skåret sig i fingeren hæhæ.... Jeg var lidt overrasket, men jeg måtte da grine lidt efter Han var dog ikke så mega stolt af hændelsen Men vi må da håbe, at han kan klare at stkke mig, uden at ende i gulvet tihi
Hvor er det dejligt, at det gik nemt og smertefrit
Den første gang er den værste, derefter vænner man sig hurtigt til det
Lisbeth
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128