hvis i har midste et barn vil i så bruge tingene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. januar 2009

trolden

Jeg har stadig min barnevogn fra da min søn døde, jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal bruge den til babyen eller om vi skal finde en ny, hvad vil i gøre?? Kan man tillade sig at bruge den? den fejer ikke noget, og var nok den bedste barnvogn jeg har haft

Vi har snakket om at vi bruge det baby tøj som pigerne også har haft på, kan godt være at nået at det han ikke fik brugt vil vi bruge, det har vi ikke helt bestem endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

Miamaja

Det synes jeg bestemt du kan og hver gang tingene bliver brugt kan du sende dit afdode barn en karlig tanke, selvom jeg er sikker paa du ellers ofte sender dem

Anmeld

14. januar 2009

trolden

Selv om vi tænker på ham heletiden så har jeg ikke tænke på det sådan, det er en rigtig sød tanke, tak...

Anmeld

14. januar 2009

BellaT

Det er helt og alene op til dig selv og dine følelser.
Her har vi brugt barnevognen og sengen.
Det er jo meget normalt at de små søskende overtager efter de ældre... Så hvis ikke vognen gør dig ked af det, så synes jeg da bare, at du skal bruge den. Nogle bliver meget kede af de ting som egentlig blev købt til den lille engel. Og så skal man jo selvfølgelig ikke bruge det.

Tøj og bamser og lign. vil jeg nok fraråde at bruge. Jeg ville fortryde det, hvis jeg gjorde det. Men igen, det er så svært at vide hvad andre føler. Så det hele kommer an på hvad du føler for tingene. Om man kan "tillade sig det" er fuldstændigt ligegyldigt. Hvem skulle bestemme retningslinierne for det? Det handler om dig simpelthen.

Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.