Hvad sker der lige for det??? - sagt med et smil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Nadia&Daniel

Vores lille baby er åbenbart ikke helt så lille som vi går og tror (og håber).. Nej, hun skal jo snart starte i vuggestue. Vi havde først fået plads et sted (vores nr. 3 valg - nr. 1 og 2 var samme sted), med start 01.09.. Men mor her tog fat i pladsanvisningen, og det lykkes at få nr. 1/2 - dog først med start den 16.11 (min barsel slutter 12.09 - og skal direkte på dagpenge).. Nu har vi fået et ring om, at hun allerede kan starte den 15.09 - så det har vi taget imod..

Men nu til spørgsmålet: Hvad skal vi/hun bruge i vuggestuen?? - hvad skal vi have købt?? (morens shoppegen trække i hende)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

BABYPIGEnr4

Nadia&Daniel skriver:

Vores lille baby er åbenbart ikke helt så lille som vi går og tror (og håber).. Nej, hun skal jo snart starte i vuggestue. Vi havde først fået plads et sted (vores nr. 3 valg - nr. 1 og 2 var samme sted), med start 01.09.. Men mor her tog fat i pladsanvisningen, og det lykkes at få nr. 1/2 - dog først med start den 16.11 (min barsel slutter 12.09 - og skal direkte på dagpenge).. Nu har vi fået et ring om, at hun allerede kan starte den 15.09 - så det har vi taget imod..

Men nu til spørgsmålet: Hvad skal vi/hun bruge i vuggestuen?? - hvad skal vi have købt?? (morens shoppegen trække i hende)

Lille turrygsæk, regntøj, gummistøvler, 1 el. 2 sæt ekstra tøj, 1 lun sweater. Det har jeg altid haft liggende i inst. De kan også have deres egne turrygsække, så er det ikke relevant. Når det bliver vinter har jeg altid haft 2-3 flyverdragter og to par vinterstøvler, så der var noget tørt og rent at tage på hver dag. Kan anbefale de små Fjälræv rygsække til tur og så er de bare så søde

Baby'este hilsner Helle (32 uger gravid) og har tre i forvejen

Anmeld

30. august 2011

Nadia&Daniel

BABYPIGEnr4 skriver:

Lille turrygsæk, regntøj, gummistøvler, 1 el. 2 sæt ekstra tøj, 1 lun sweater. Det har jeg altid haft liggende i inst. De kan også have deres egne turrygsække, så er det ikke relevant. Når det bliver vinter har jeg altid haft 2-3 flyverdragter og to par vinterstøvler, så der var noget tørt og rent at tage på hver dag. Kan anbefale de små Fjälræv rygsække til tur og så er de bare så søde

Tak

Uhhh - det er lige så shoppegenet hopper

Anmeld

30. august 2011

BABYPIGEnr4

Nadia&Daniel skriver:

Tak

Uhhh - det er lige så shoppegenet hopper

Ha ha

Anmeld

30. august 2011

Maja_4000

BABYPIGEnr4 skriver:

Undskyld jeg lige blander mig Men er det nødvendigt med en rygsæk inden børnene kan gå ? Så er det vel begrænset hvor mange ture de tager på ? 

Anmeld

30. august 2011

Carl-Emil's mor

Nadia&Daniel skriver:

De ting en anden skriver også:

Sover hun med bamse hjemme så sørg for at få købt en ekstra til at have med til at sove med i vuggeren, det er helved når sådan en forsvinder og man ikke har en ekstra

Ekstra sutter som hun kan have i vuggeren hvis hun bruger det.

Hjemmesko, gerne 2 par har jeg erfaret er en god ting

2 Ekstra bodyer

2 par bukser

2 t-shirt/trøjer til hendes skiftekasse

( Tøjet er dog bum bum altså hvordan man har det, jeg vil bare hellere have mit barn har sit eget tøj på end låne tøj)

2 par strømpebukser + sokker 

ja altså ohm tror måske det næsten var det?

jo bleer hvis hun ikke passer dem de har nede i vuggeren

Anmeld

30. august 2011

BABYPIGEnr4

Maja_4000 skriver:

Undskyld jeg lige blander mig Men er det nødvendigt med en rygsæk inden børnene kan gå ? Så er det vel begrænset hvor mange ture de tager på ? 

De tager også på ture med de små. Vi har ihvertfald haft brug for turrygsækken. Det er selfølgelig ikke forbudt at spørge i institutionen, som jeg også skriver

Anmeld

30. august 2011

Carl-Emil's mor

Maja_4000 skriver:

I de 4 vuggestuer jeg har været i 3 meget forskellige steder i DK, har vugge børnene ikke haft rygsække med

der har vi som voksne haft en stor vi har pakket alt i til en tur når vi er gået ture med de store af vuggebørnene  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.