Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
132319 skriver: Jeg ved det ikke. Hun er ikke rigtig vokset de sidste 3 måneder. Men hun trives og det er det vigtigste Hun bliver ammet en del stadigvæk, noget næring skal hun jo have
Jeg ved det ikke. Hun er ikke rigtig vokset de sidste 3 måneder. Men hun trives og det er det vigtigste Hun bliver ammet en del stadigvæk, noget næring skal hun jo have
ja, så får hun jo nok hvad hun har brug for.. ingen børn er jo ens..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bøgelund skriver: "lille" Anna bliver snart 8 mdr.. hvor bliver tiden dog af.. 2 små tænder kan anes i den lille mund. og hun spiser for flere voksne mænd.. kan det ses? org hvor jeg nyder tiden med hende herhjemme.. vi har fået dagplejeplads.. hos en privat! hun er fantastisk. og så er det en naturdagpleje.. er sikker på hun får det godt der.. Men HELDIGVIS skal hun først væk fra mig fra 2. januar.. lige et par billeder fra sidste uge.. da vi havde nogenlunde vejr..
"lille" Anna bliver snart 8 mdr.. hvor bliver tiden dog af..
2 små tænder kan anes i den lille mund. og hun spiser for flere voksne mænd.. kan det ses?
org hvor jeg nyder tiden med hende herhjemme..
vi har fået dagplejeplads.. hos en privat! hun er fantastisk. og så er det en naturdagpleje.. er sikker på hun får det godt der.. Men HELDIGVIS skal hun først væk fra mig fra 2. januar..
lige et par billeder fra sidste uge.. da vi havde nogenlunde vejr..
Nej hvor er hun dog skøn.. Dejlig charme krøller og smil..
MaleneS2011baby<3 skriver: Nej hvor er hun dog skøn.. Dejlig charme krøller og smil..
tusind tak.. rigtig dejligt at høre..
132319 skriver: Præcis Min søn var også en madglad bassemand med trutkinder Ihh, har lige kigget billederne igen, hun er altså bare for skøøøøøn!
Præcis Min søn var også en madglad bassemand med trutkinder Ihh, har lige kigget billederne igen, hun er altså bare for skøøøøøn!
tusind tak..
jeg er sikker på, at hun nok skal komme efter det på et tidspunkt.. og vokse sig stor og stærk..
Nåååårrrh, hvor er hun skøn
sikken en lækker krøltop
Nessie skriver: Nåååårrrh, hvor er hun skøn
L.J.L skriver: sikken en lækker krøltop
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128