Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger..
Nogle der ved om en anden gangs fødende får lov at gå meget over tid ??
Stina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved ikke om man "får lov" - men det er vel som med den første, en vis grænse?
Med min ældste gik jeg 4 dage over tid (fødte på 4. dagen)
Med nummer to fødte jeg præcis 1 uge FØR tid.
Såååh
Desuden to VIDT forskellige fødsler.
Ligesom en førstegangsfødende - Til 42+0.
Hvorfor skulle det være anderledes anden gang?
cnmigo skriver: Ved ikke om man "får lov" - men det er vel som med den første, en vis grænse? Med min ældste gik jeg 4 dage over tid (fødte på 4. dagen) Med nummer to fødte jeg præcis 1 uge FØR tid. Såååh Desuden to VIDT forskellige fødsler.
Med min første fødte jeg os på 4 dagen ..
Men her anden gang er jeg tæt på termin uden at føde. ( ikke så heldig som dig )
Hvis jeg må spørge om din fødsel nummer 2 var nemmere end nummer 1 ?
Lise skriver: Ligesom en førstegangsfødende - Til 42+0. Hvorfor skulle det være anderledes anden gang?
Puha to uger over tid . det har jeg simpelthen ikke tid til vi skal flytte i hus d. 01.10 Ej spørg til side.
Min sted mor hun mente bare ikke de lod anden gangs gå over tid. :/
StinaOliver skriver: Puha to uger over tid . det har jeg simpelthen ikke tid til vi skal flytte i hus d. 01.10 Ej spørg til side. Min sted mor hun mente bare ikke de lod anden gangs gå over tid. :/
Min mor er gået over tid med både nr. 2, 3 og 4
Jo det er der vidst ingen "regler" for.. kender én som gik 11 dage over tid med den 3.
AnneBJ skriver: Min mor er gået over tid med både nr. 2, 3 og 4
Puha. Ja så kan det sagtens lade sig gøre..
Må håbe jeg ikke går over..
Solstråle2011 skriver: Jo det er der vidst ingen "regler" for.. kender én som gik 11 dage over tid med den 3.
Ja tålmodighed må jeg bare lære at have
Ja, den sidste ventetid er hård Men der er altså ikke noget at gøre ved det..
Fødte selv 38+3 første gang og 40+0 anden gang, så har ikke prøvet at gå over tid. Ville også DØ af utålmodighed hvis jeg skulle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128