Sy-selv-betræk til Slee Bee!! Mønster eller gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.238 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. august 2011

misslea

ÅÅhh altså....! Jeg ville SÅ gerne sy et lidt mere spændende betræk til vores Slee Bee.... men men men... jeg er ikke særlig erfaring mht det her sy-halløj, så jeg mangler virkelig lidt hjælp!!!

Er der nogle af jer, der har lavet sådan et???

Har I brugt mønstre?

Eller er der nogle, der kan guide mig lidt???

Rigtig god aften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

misslea skriver:

ÅÅhh altså....! Jeg ville SÅ gerne sy et lidt mere spændende betræk til vores Slee Bee.... men men men... jeg er ikke særlig erfaring mht det her sy-halløj, så jeg mangler virkelig lidt hjælp!!!

Er der nogle af jer, der har lavet sådan et???

Har I brugt mønstre?

Eller er der nogle, der kan guide mig lidt???

Rigtig god aften til jer alle

Jeg sprættede det gamle betræk op, og brugte det som mønster!!

Stine og Lisa.

Anmeld

29. august 2011

misslea

Tilmeldt skriver:

Jeg sprættede det gamle betræk op, og brugte det som mønster!!

Stine og Lisa.

ja - det har jeg også overvejet.... men uuhh det ved jeg ikke om jeg tør...!!! hehe

Var det nogenlunde enkelt??? oder was??

Anmeld

29. august 2011

misslea skriver:

ja - det har jeg også overvejet.... men uuhh det ved jeg ikke om jeg tør...!!! hehe

Var det nogenlunde enkelt??? oder was??

Det sidste jeg har syet, var en nederdel i folkeskolen...hehe..  Så JA, super nemt faktisk!!!  Jeg var også lidt i tvivl omkring at skulle sprætte det op, for hvad gjorde jeg så lige hvis jeg ikke kunne sy det!?!?   Men synes bare mit var SÅ grimt, så jeg besluttede at hvis jeg ikke kunne sy det, så måtte jeg sq købe et nyt! Der er mange der sælger betræk på nettet!

Stine og Lisa.

Anmeld

29. august 2011

misslea

Tilmeldt skriver:

Det sidste jeg har syet, var en nederdel i folkeskolen...hehe..  Så JA, super nemt faktisk!!!  Jeg var også lidt i tvivl omkring at skulle sprætte det op, for hvad gjorde jeg så lige hvis jeg ikke kunne sy det!?!?   Men synes bare mit var SÅ grimt, så jeg besluttede at hvis jeg ikke kunne sy det, så måtte jeg sq købe et nyt! Der er mange der sælger betræk på nettet!

Stine og Lisa.

hahah... PRÆCIS min tanke...

Jeg må på jagt på nettet, for den er altså lidt for kedelig i sort og grå... hihi!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.