stof, stofrester, sengetøj, gadiner osv søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.921 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. august 2011

millesofie

jeg skal øve mig på min symaskine så jeg søger alt mulig stof (gerne rigtig meget)

først vil jeg nemlig sy en masse -ris poser- jeg går på en skole hvor vi er mange unge mødre og som alle sikkert ved så er penge ikke det vi har mest af, så jeg tænkte at jeg ville sy rigtig mange af de her ris poser som vores unger kunne lege med næste gang vi har "børnedag" henne på skolen og så kunne ungerne få et par stykker med hjem bagefter

men jeg har kun meget lidt stof

jeg er interesseret i alt slags stof og i alle længter, falmet og nyt ALT

håber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Nettemor

millesofie skriver:

jeg skal øve mig på min symaskine så jeg søger alt mulig stof (gerne rigtig meget)

først vil jeg nemlig sy en masse -ris poser- jeg går på en skole hvor vi er mange unge mødre og som alle sikkert ved så er penge ikke det vi har mest af, så jeg tænkte at jeg ville sy rigtig mange af de her ris poser som vores unger kunne lege med næste gang vi har "børnedag" henne på skolen og så kunne ungerne få et par stykker med hjem bagefter

håber

nu ved jeg ikke hvor du bor men her i Viborg kan man ofte købe billigt restestof i de forskellige stof butikker
ligger desværre ikke selv lige inde med noget lige pt

Anmeld

30. august 2011

millesofie

nettemor skriver:

nu ved jeg ikke hvor du bor men her i Viborg kan man ofte købe billigt restestof i de forskellige stof butikker
ligger desværre ikke selv lige inde med noget lige pt

tak for rådet men bor i klint og vi har måske to stofbutikker i hele odsherred og de ligger laaaangt væk fra mig af

Anmeld

30. august 2011

Nettemor

millesofie skriver:

tak for rådet men bor i klint og vi har måske to stofbutikker i hele odsherred og de ligger laaaangt væk fra mig af

Anmeld

8. september 2011

juni

millesofie skriver:

håber

Jeg har tit fundet stof i genbrugsbutikker - og bruger også dynebetræk etc. til at sy af. Jeg er også nybegynder og vil helst ikke øve mig på nyt, dyrt stof :-)

Hvis jeg har noget liggende, som jeg ikke bruger kan du få det med sammen med tøjet :-)

Anmeld

8. september 2011

millesofie

juni skriver:

Jeg har tit fundet stof i genbrugsbutikker - og bruger også dynebetræk etc. til at sy af. Jeg er også nybegynder og vil helst ikke øve mig på nyt, dyrt stof :-)

Hvis jeg har noget liggende, som jeg ikke bruger kan du få det med sammen med tøjet :-)

det kunne være sejt

takker

Anmeld

17. oktober 2011

db1971

Hej

Hvis du stadig er intra har jeg mega meget stof liggende ( Ca 200 ruller)

Stoffet skal vaskes og er ikke af den moderne slags

Så du kan jo samle holdet og kigge forbi - det er til MEGET MEGET billige priser.

25 kr for ca 25 m ( Som de ligger i rullerne

50 kr for ca 50 M( Som de ligger i Rullerne

Anmeld

7. januar 2012

db1971

Så har jeg GRATIS stofrester til afhentning samt små og store stofruller til kun 25 kr pr rulle

Se billeder på dba.

Eller ring til mig Dorte 26288513

Skynd jer

Anmeld

7. januar 2012

millesofie

db1971 skriver:

Så har jeg GRATIS stofrester til afhentning samt små og store stofruller til kun 25 kr pr rulle

Se billeder på dba.

Eller ring til mig Dorte 26288513

Skynd jer

hvor bor du?? har slet ikke set de andre indlæg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.