Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha tøser. Jeg ved at dø af nervøsitet for blodprøven i morgen. Tror jeg er begyndt at tro lidt på det, da jeg stadig tester positivt 14 dage efter ovitrellen. klinikken sagde at den burde være ude, men er så MEGA bange. Bange for negativt svar i morgen og for at miste det hvis det nu endelig er virkelighed. Er jo kun 3+6 i morgen så er jo ikke endgng over forventet mens..alt kan gå galt.. puha!!
Ved i hvad risikoen er for BIO hvis man tester positivt omkring 4+0???
Det er som et lille eventyr der er alt for godt til at være sandt, men nu må vi se hvad tallet siger i morgen. Kan ringe der ind mellem 13-15... kan slet ikke vente
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
baby84 skriver: Puha tøser. Jeg ved at dø af nervøsitet for blodprøven i morgen. Tror jeg er begyndt at tro lidt på det, da jeg stadig tester positivt 14 dage efter ovitrellen. klinikken sagde at den burde være ude, men er så MEGA bange. Bange for negativt svar i morgen og for at miste det hvis det nu endelig er virkelighed. Er jo kun 3+6 i morgen så er jo ikke endgng over forventet mens..alt kan gå galt.. puha!! Ved i hvad risikoen er for BIO hvis man tester positivt omkring 4+0??? Det er som et lille eventyr der er alt for godt til at være sandt, men nu må vi se hvad tallet siger i morgen. Kan ringe der ind mellem 13-15... kan slet ikke vente
for at den er der.
Da jeg havde en BIO testede jeg negativ 4+0, så håber sådan at det er lykkes jer at blive gravide.
Jeg krydser fingre for at du er gravid og alt er som det skal være
Små og store mirakler sker hele tiden, og det kan vel lige så godt være sket for jer, som det kunne ske for nogen andre
Jeg håber også på et mirakel, så send lige babystøv i min retning, nu når du har fået det bekræftet af blodprøven i morgen
Jeg testede positiv 3+6 og jeg har 2 skønne drenge i dag
for at den er god nok!
Jeg hepper bare så meget på dig og . Jeg er meget spændt på en opdatering!!!
Uha det bliver spændende, jeg krydser alt hvad jeg kan, og glæder mig meget til en statusopdatering!
for den er der!!
uha kan godt forstå, du er nervøs, har tænkt så meget på dig - du må jo være helt rundt på gulvet. Krydser alt hvad jeg kan for en flot positiv blodprøve i dag
for en positiv blodprøve
Jeg har fulgt lidt med på sidelinien og er SÅ spændt på dine vegne!
Var det ikke kl. 13, du kunne ringe? Nøj, hvor er jeg spændt!
Jeg krydser alt, hvad jeg kan!
Håber på godt nyt snart!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128