Baby totalt stoppet i næsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

foto på lærred

Vi købte en næsesuger fra apoteket i weekenden for vores 7 uger baby har præcis samme problem som jeres. Vi drypper med saltvand i næsen og bruger så apparatet bagefter. Vi har sat et håndklæde under hendes hoved for at løfte hende lidt op. Nætterne er de værste

God bedring!

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager og invitationer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Zeus

foto på lærred skriver:

Vi købte en næsesuger fra apoteket i weekenden for vores 7 uger baby har præcis samme problem som jeres. Vi drypper med saltvand i næsen og bruger så apparatet bagefter. Vi har sat et håndklæde under hendes hoved for at løfte hende lidt op. Nætterne er de værste

God bedring!

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager og invitationer

Ja De sidste 2 gange hun har været forkølet, er hun vågnet skrigende ved 23-tiden, og har været ude af den i flere timer, hvor hun har været helt utrøstelig

Anmeld

29. august 2011

foto på lærred

Zeus skriver:

Ja De sidste 2 gange hun har været forkølet, er hun vågnet skrigende ved 23-tiden, og har været ude af den i flere timer, hvor hun har været helt utrøstelig

Ja og jeg synes også at man bliver lidt bekymret. Det gør jeg i hvertfald, fordi hun ikke er så gammel og når hun sover lyder det som om hun ikke kan få vejret, så jeg har svært ved selv at sove fordi jeg bare ligger og tjekker om hun nu har det godt. Her er det værst om aftenen/nat og morgen/formiddag.

Anmeld

29. august 2011

lsvendsen

Zeus skriver:

Haha, ja det lyder faktisk ret langt ude.. Er du sikker på at det hjælper? 

Hehe  Hos os virker de... Især det med løget bruger vi også hvis Alexander hoster... Men prøv da, det skader ihvertfald ikke

Hilsen Line

Anmeld

29. august 2011

Zeus

foto på lærred skriver:

Ja og jeg synes også at man bliver lidt bekymret. Det gør jeg i hvertfald, fordi hun ikke er så gammel og når hun sover lyder det som om hun ikke kan få vejret, så jeg har svært ved selv at sove fordi jeg bare ligger og tjekker om hun nu har det godt. Her er det værst om aftenen/nat og morgen/formiddag.

Vi har en vejrtrækningsmonitor Den ligger under hendes madras, og giver nogen mega høje biblyde, hvis hendes vejrtrækning enten stopper, eller kommer ned under 10 vejrtrækninger i minuttet Heldigvis har vi kun hørt alarmen, hvis vi har glemt at slukke for den, når vi tager hende op.. Men det har bare været guld værd!

Hun havde lidt vejrtrækningsbesvær lige efter hun blev født, så min ene søster og min kærestes mor gik sammen om at købe den til os.. Så dejligt, især når hun er syg 

Anmeld

29. august 2011

Zeus

lsvendsen skriver:

Hehe  Hos os virker de... Især det med løget bruger vi også hvis Alexander hoster... Men prøv da, det skader ihvertfald ikke

Hilsen Line

Bare hakke et løg, og ligge det under hendes seng?

Anmeld

30. august 2011

lsvendsen

Zeus skriver:

Bare hakke et løg, og ligge det under hendes seng?

Undskyld sent svar; men Ja, såre simpelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.