hun er 3 måneder og skal snart i str 74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Mother-love

Hej piger.
Isabella er tre måneder imorgen og str 68 sidder godt til efterhånden kaner det normalt eller er hun bare kæmpe? Hun passer ikke helt 68 i bukser men bodyerne sidder godt til. Brugte jeres ligeså hurtig den str eller er isabella bare tyk? Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

MinNoah

Hvad vejer hun

Anmeld

29. august 2011

Janni.

Det svinger rigtig meget, men generelt passer Silas bodyer større end bukserne. I følge lægen behøver han ikke følge den udvikling, han er igang med, det var lægens udtaltelse til 5 mdr undersøgelse  

Silas vejer 9,2 kg og er 69 cm lang

Anmeld

29. august 2011

Nadia&Daniel

michelledam skriver:

Hej piger.
Isabella er tre måneder imorgen og str 68 sidder godt til efterhånden kaner det normalt eller er hun bare kæmpe? Hun passer ikke helt 68 i bukser men bodyerne sidder godt til. Brugte jeres ligeså hurtig den str eller er isabella bare tyk? Hehe

Det er meget forskelligt fra baby til baby. Vores Laura er 10 mdr. og hun bruger str. 68 i tøj..

Anmeld

29. august 2011

Palaja

Det er meget forskelligt med de størrelser synes jeg. Hun er måske både længere og tungere end gennemsnittet?

Min datter er lige midt i kurven og er så småt på vej over i str. 80. Hun er 1 år, 9 kg og 75 cm. Da hun var 3 mdr. brugte hun str. 62.

Jeg har en veninde hvis søn brugte 62 da han blev født, og han var på ingen måder tyk. Så de skal vel bare have noget på der passer, så pyt med hvilken str. der står i nakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.