hvornår skal man give de små hue og vanter på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.352 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Mother-love

Som der står hvornår skal de små have vanter og hue på når de er i barnevognen? Isabella er et varmt barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Isabella_mor

en god tommelfingerregel er at give de små hue på i de måneder der slutter på R.. 

så fra September til februar..

Anmeld

29. august 2011

Mor1012

michelledam skriver:

Som der står hvornår skal de små have vanter og hue på når de er i barnevognen? Isabella er et varmt barn.

Emilie sad i klapvogn i formiddag og havde sin plys heldragt(overtøj) på, og elefant hue.

sy det såå koldt idag

men hvis du tænker på at barnet skal ligge i en barnevogn og sove med dyne eller , vågen

Anmeld

29. august 2011

Mother-love

Emilie2010 skriver:

Emilie sad i klapvogn i formiddag og havde sin plys heldragt(overtøj) på, og elefant hue.

sy det såå koldt idag

men hvis du tænker på at barnet skal ligge i en barnevogn og sove med dyne eller , vågen

Ja altså hun er jo kun 3 måneds så det er under en dyne i barnevognen

Anmeld

29. august 2011

Mor1012

michelledam skriver:

Ja altså hun er jo kun 3 måneds så det er under en dyne i barnevognen

jamen hvis hun bare har strømper og undertrøje på. heldragt eller trøje + buks. og så en dyne, og en hue så tror jeg det OK sån en dag som idag. vanter ja hvis hun har hænderne over dynen.. det såå koldt idag at jeg har skruet op for varmen.

men dit barn er et varmt barn, så mærk hende altid i nakken i barnevognen er hun svedig eller alm Lun alm lun er OK

Anmeld

29. august 2011

Den lykkelige

Min sov i vognen idag med langærmet body og striktrøje og "hjelm".. synes hun havde sindsyg kolde fingre da hun kom ind.. overvejede lidt nogle små tynde.. men ved sku ikke om det for tidlig.. synes det var mega kopldt og blæsende her idag..

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

Jeg har lige sat at vi skal have tjekket om Nicklas kan passe din hue fra sidste år for i dag har det godt nok ikke været varmt.

Og vi går jo kun den kolde tid i møde nu

Anmeld

29. august 2011

Mikkel's mor <3

isabellamor skriver:

en god tommelfingerregel er at give de små hue på i de måneder der slutter på R.. 

den var god, vil jeg huske..

Anmeld

29. august 2011

Clisolka

isabellamor skriver:

Godt tip 

Anmeld

29. august 2011

Angelspot

Må indrømme at Oliver også havde hue på i dag, hans fingre var også meget kolde så overvejede om han skulle have vanter på, men synes ikke det er nødvendigt endnu. Der sker ikke noget ved alm kolde fingre, men hvis man selv synes det er rigtig iskoldt, så er det jo selvfølgelig nødvendigt

Godt tip med R månederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.