Puha, det går ALT for stærkt nu!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. august 2011

MortilCilas

Amen altså, jeg kan da ikke følge med mere. Min søn er nu 7½ måned gammel, og han rejser sig op af ALT. Og trappen er han begyndt med, og kan komme op på det første trin. (og har et dørgitter, men kloge åge her, stod da i sin helt egen verden og sagde volapyk, så min forlænger er for bred) Idag var han så lige i mit køkken, og så fik han sq fat i den anden øverste skuffe :O han er altså kun 72cm lang :O men okay, 72cm er nok lidt længere/højere end man lige tror + armene med også.

Tak fordi du læste med ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Janni.

Puha ja, det går alt for stærkt 

Anmeld

29. august 2011

MortilCilas

Janni. skriver:

Puha ja, det går alt for stærkt 

Man kan jo ikke nå at blinke før han kan noget nyt

Anmeld

29. august 2011

Janni.

Cilas skriver:

Man kan jo ikke nå at blinke før han kan noget nyt

Nej det er vildt, den udvikling de gennemgår og især det tempo de ligger for dagen 

Anmeld

29. august 2011

MortilCilas

Janni. skriver:

Nej det er vildt, den udvikling de gennemgår og især det tempo de ligger for dagen 

Jaer, kunne de ikke sænke farten, bare lidt?

Anmeld

29. august 2011

Janni.

Cilas skriver:

Jaer, kunne de ikke sænke farten, bare lidt?

Det ville være skønt hvis det var muligt 

Anmeld

29. august 2011

MortilCilas

Janni. skriver:

Det ville være skønt hvis det var muligt 

Jo tak

Anmeld

29. august 2011

Dansker I Holland

Cilas skriver:

Amen altså, jeg kan da ikke følge med mere. Min søn er nu 7½ måned gammel, og han rejser sig op af ALT. Og trappen er han begyndt med, og kan komme op på det første trin. (og har et dørgitter, men kloge åge her, stod da i sin helt egen verden og sagde volapyk, så min forlænger er for bred) Idag var han så lige i mit køkken, og så fik han sq fat i den anden øverste skuffe :O han er altså kun 72cm lang :O men okay, 72cm er nok lidt længere/højere end man lige tror + armene med også.

Tak fordi du læste med ..

Haha jeg kan SÅ godt følge dig Synes kun lige det er et par mdr siden hun kunne sidde selv uden støtte (min datter altså ) og nu kan hun gå ved hjælp af hånd :O Puha... Inden man ser sig om er de begyndt i skole griner..

Anmeld

30. august 2011

MortilCilas

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Haha jeg kan SÅ godt følge dig Synes kun lige det er et par mdr siden hun kunne sidde selv uden støtte (min datter altså ) og nu kan hun gå ved hjælp af hånd :O Puha... Inden man ser sig om er de begyndt i skole griner..

Hvor er tiden blevet af ?
Mit liv har aldrig fløget sådan afsted

Anmeld

30. august 2011

Dansker I Holland

Cilas skriver:

Hvor er tiden blevet af ?
Mit liv har aldrig fløget sådan afsted

Haha velkommen i klubben griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.