Startskud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. august 2011

kvinde84

Så begyndte vi endelig på behandling. Det er selvfølgelig ikke noget særligt sjovt at skulle gennemgå et behandlingsforløb, men det er da bedre end at sidde og vente  Vi er lige kommet hjem fra CFC, og det blev så øko-modellen vi skal starte på. Den første pille bliver slugt i dag, og den første indsprøjtning sker så i morgen. Spændende  Jeg har læst, at der ikke skulle være så mange bivirkninger ved øko-modellen, så det håber jeg på passer.

Ved scanningen kunne vi se 7 follikler i højre side, og tror ikke at der var nogen i venstre side! Er det normalt, godt, dårligt eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

nielsen80

Uha kender ikke så meget til øko-modellen - er det inseminering eller ivf du skal i gang med?

Uanset hvad så ville jeg ikke gå forbi dit indlæg uden at ønske dig rigtig mange gange held og lykke. 

Anmeld

29. august 2011

Lisbeth1985

kvinde84 skriver:

Så begyndte vi endelig på behandling. Det er selvfølgelig ikke noget særligt sjovt at skulle gennemgå et behandlingsforløb, men det er da bedre end at sidde og vente  Vi er lige kommet hjem fra CFC, og det blev så øko-modellen vi skal starte på. Den første pille bliver slugt i dag, og den første indsprøjtning sker så i morgen. Spændende  Jeg har læst, at der ikke skulle være så mange bivirkninger ved øko-modellen, så det håber jeg på passer.

Ved scanningen kunne vi se 7 follikler i højre side, og tror ikke at der var nogen i venstre side! Er det normalt, godt, dårligt eller??

7 er rigtig fint:-) Rigtig meget held og lykke! Kram

Anmeld

29. august 2011

ønskebørn74

kvinde84 skriver:

Fantastisk!!!!  Hvor jeg bare glæder mig til at følge dig!!!!

Held og lykke med det!!!!!!!

Anmeld

29. august 2011

kvinde84

Tak for lykkeønsker, der er jo det man får brug for i disse tider Og det er alså ICSI vi skal igennem, da min kæreste har svært nedsat sædkvalitet. Alt skulle være normalt hos mig Jeg har ikke skrevet så meget siden jeg oprettede profil her, men det har været mega dejligt at læse om alle jer, og jeres erfaringer med forløbet, stærke kvinder 

Anmeld

29. august 2011

Nessie

Hvor spændende

Kender ikke øko-modellen, men da en masse for at det lykkes allerede i 1. forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.